نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،علی ایرانپور در گفت و گو با خبرنگار مبارکه نا با اشاره به شیطنت ها و سخنان چند سویه غربی ها اظهار کرد: غربی ها آنقدر فرصت سوزی و اعتماد سوزی کرده اند که هر چقدر هم به سخنانشان حتی وجه مثبت هم بدهند نتوان به راحتی به آنان اعتماد کرد.

به گفته این نماینده مجلس، اینکه رهبر انقلاب بر اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید دارند نشان از تیرهوشی و درایت بی نظیر ایشان است که در این مقطع بر توان داخلی و درونی تصریح می کنند.

وی با اشاره به دیدار چندی قبل رهبر معظم انقلاب با مسوولان و کارگزاران نظام اضافه کرد: ایشان در این یدار سیاست ها و خط مشی نظام اسلامی  و همچنین تکالیف قوای سه گانه را تببین کردند.

ایرانپور ادامه داد: خط مشی ما در موضوع هسته ای و اقتصاد مقاومتی از مهمترین بخش های سخنان رهبر فرزانه انقلاب بود که در آن نشست مطرح شد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معظم له فرمودند عده ای سعی دارند وانمود کنند ارتباط با ایالات متحده حلال همه مشکلات است تصریح کرد: این تفکر در بدنه دولت هم وجود و رسوخ دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: مطرح کردن چهره آمریکا و بزک کردن آن خیانت به کشور و نظام اسلامی است.

ایرانپور درباره شعار سال هم خاطر نشان کرد: این موضوع را باید در عمل دید که مجلس و دولت در همدلی و همزبانی چه کرده اند.

وی تاکید کرد: باعث تاسف است برخی مشاوران و معاونان دولت مطالبی می گویند که سنخیتی با شعار همدلی و همزبانی ندارد و تنها عامل تفرقه و جلوگیری از اتحاد است.