فرماندار و نماينده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی از برخي پروژه هاي عمراني، فرهنگي وآموزشي شهر جديد مجلسي بازيد کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، ذاکری فرماندار مبارکه به همراه نماینده مردم و جمعی از مسئولین مبارکه از برخی پروژه های عمرانی، فرهنگی وآموزشی شهر جدید مجلسی بازدید واز نزدیک با عملکرد شرکت عمران شهر مجلسی آشنا شدند.

فرماندار وهیئت همراه در حاشیه این بازدیدها از مجتمع آموزشی فرهنگی بهشت که آماده بهره برداری بود بازدید و دومین مسجداحداث شده درسایت مسکن مهر مجلسی را نیز افتتاح و اولین نماز جماعت را به اقامت امام جمعه شهر مجلسی در آن اقامه نمود.

ذاکری روند توسعه شهر مجلسی را خوب ارزیابی کرد وگفت :پروژه های خوبی در مجلسی در حال انجام است وسرعت توسعه وپیشرفت پروژه ها  در حال افزایش است وامیدواریم با همکاری دیگر دستگاه ها این روند ادامه داشته باشد.

ایشان جمعیت  شهر مجلسی را حدود ده هزار بیان کرد وگفت، شهری با این جمعیت بالا نیاز مند شهرداری است و در این راستا پیگیری های خوبی در سطح کشور واستان صورت گرفته ومسئولین کشور واستان دستورات خوبی صادر نمودندکه  امیدواریم بتوانیم در سال جاری شاهد افتتاح وبهر ه برداری شهرداری مجلسی باشیم وبخشی از پرژه ای عمرانی ،فرهنگی وآموزشی شهر را به شهرداری واگذار و به افق وچشم اندازی که مد نظر وزارت راه وشهرسازی وزارت کشوراست دست یابیم و زمینه سکونت مردم بیشتری در شهر مجلسی فراهم نماییم.