با حضور مسئولين شهرستان ، خيرين و نيكوكاران در اقدامي خداپسندانه ششمين همايش حمايت از زندانيان جرائم غيرعمد با نام جشن گلريزان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري تحلیلی مباركه نا، همزمان با ماه مبارك رمضان و با حضور علي اصغر ذاكري فرماندار،محمد شرفا شهردار مباركه ، اعضاي شوراي شهر، دهياران ، مسئولين شهرستان مباركه ، خيرين و نيكوكاران در اقدامي خداپسندانه در سنت حسنه گلريزان مبلغ۲ ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال به آزادي زندانيان نيازمند جرائم غيرعمد اختصاص داده شد.

فرماندار مباركه در همايش گلريزان آزادي زندانيان جرائم غيرعمد ، با اشاره به حديثي از پيامبر اكرم (ص) در مورد كمك به نيازمندان و محرومان جامعه افزود : نيكوكاري در دين مبين اسلام از اهميت زيادي برخوردار است و هركس كه مي تواند بايد در راه خير قدم بردارد.

علي اصغر ذاكري اظهار داشت: اين جشن هاي گلريزان در راستاي اشاعه فرهنگ علوي با نگاه تحكيم بنيان خانواده صورت گرفته است.

ذاكري بيان داشت: زندانيان غيرعمد همواره چشم به گذشت شاكيان، كمك دولتمردان و خيرين نيكوكار دارند و وظيفه ماست به اين عزيزان كمك و ياري برسانيم.

نماينده عالي دولت در شهرستان مباركه در پايان از خيران حاضر در مراسم كه مقداري از اموال خود را براي آزادي زندانيان اهدا كردند تقدير و تشكر كرد.

لازم به ذكر است، در پايان مردم و مسئولان شهرستان مباركه مبلغ ۲ ميلياردو ۳۰۰ ميليون ريال در قالب وجه نقد، چك و تعهد به آزادي زندانيان غيرعمد به ستاد ديه اين شهرستان كمك كردند.

كمك ۱۰۰ ميليون ريالي شهرداري مباركه به جشن گلريزان شهرستان

شهردار مباركه با همكاري شوراي اسلامي شهر در جشن گلريزان كه با حضور فرماندار شهرستان مباركه ، روئساي ادارات و تعدادي از معتمدين و مديران عامل كارخانه هاي فعال در سطح شهرستان برگزار گرديد مبلغ ۱۰۰ ميليون ريال به انجمن حمايت زندانيان شهرستان مباركه مساعدت كرد.

محمد شرفا در همايش گلريزان كه با همت انجمن حمايت از زندانيان شهرستان مباركه برگزار شد، اظهار داشت: كمك به زندانيان جرائم غيرعمد كه به دلايلي از قبيل ورشكستگي، عدم پرداخت ديه، عدم پرداخت نفقه و مهريه گرفتار حبس شده‌اند و يا خانواده اين افراد كه به دليل نبود سرپرست خانواده مشكلات را تحمل مي كنند از وظايف شرعي يك انسان است .

شرفا افزود: جشن گلريزان همه ساله در ماه رمضان با هدف كمك به نيازمندان، محرومان و آزادسازي زندانيان جرائم غيرعمد در شهرستان مباركه و ساير شهرستانها و استان‌هاي كشور برگزار مي‌شود .

شهردار مباركه با قدرداني از متوليان برپايي جشن گلريزان در شهرستان مباركه، تصريح كرد: كمك به زندانيان به‌ويژه در ماه رمضان اجر اخروي بسياري براي خيرين به همراه دارد .

وي اظهار داشت: از طرف شوراي اسلامي شهر مباركه و شهرداري مباركه مبلغ ۱۰۰ ميليون ريال به زندانيان جرائم غيرعمد شهرستان مباركه مساعدت شد.