نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

به گزاش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، علی ایرانپور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری با اشاره به اهمیت مشخص کردن و تبیین شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال با توجه به انتخابات های اسفندماه نیاز به همدلی و همزبانی بیشتری در بین دولت و ملت احساس می شود.

به گفته وی، هر چند مسوولان سعی کرده اند در این مسیر قدم های مثبتی بردارند اما این گام ها نه تنها کافی نبوده بلکه گاهی با اظهار نظرها و ایرادات نابجاو عجیب درست نقطه مقابل و مغایر شعار همدلی و همزبانی بوده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمونه این اظهارنظرهای مغایر با شعار سال در موضوع هسته ای و الزام دولت از ظرف نمایندگام خانه ملت ب حفظ دست آوردهای کشورمان بود.

ایرانپور ادامه داد: واکنش تعدادی از معاونان و مشاوران رییس جمهور در این زمینه نمونه بارز عدم همدلی و سخنان نسنجیده ای بود که بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی را زیر سوال می برد.

به گفته این نماینده مجلس در برخی موارد همچون صادرات و واردات نیز شاهد اظهار نظرهایی بودیم که انطباقی با شعار سال نداشت.

نماینده مردم مبارکه در مجلس نهم ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه در نیمه اول سال هستیم و نیمه دوم سال فرصت زیادی برای همدلی و همزبانی وجود دارد افزود: برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان ملت نقطه اوج هدفگذاری این شعار برای تحقق این دو موهبت محبت آمیزی است که رهبری به خوبی مشخص و نامگذاری کرده اند.