نمایشگاه نقاشی استاد غلامی و هنرجویان در دیزیچه از 28 اردیبهشت تا 20 خرداد، از ساعت 9 الی 12 در نوبت صبح و از ساعت 17الی 21 در نوبت عصر برپااست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، زهره غلامی یکی از استادان نقاشی سبک رئال شهرستان مبارکه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی، گفت: این نمایشگاه دومین نمایشگاه آثارخودم و اولین نمایشگاه با حضور هنرجویان است.

وی افزود: این نمایشگاه، با کمک مالی خانواده ام برپا شده و اولین نمایشگاه، در سال 88 در شهر دیزیچه برگزارشده بود.

غلامی با بیان سابقه ی 17 ساله ی خود گفت : علاقه ای که از بچگی به طراحی و نقاشی و این رشته از هنر داشتم؛ با اینکه رشته ام ریاضی فیزیک بود و با مشکلات زیادی از جمله نبود کلاس های آموزش این سبک در شهرستان، پیش روبودم؛ به این کار ادامه داده و تا این مرحله و برگزاری این نمایشگاه با کمک مالی و تشویق از جانب همسر و پدر و مادرم، پیش آمدم.

وی افزود: نمایشگاه و این آثار، بر اساس سفارشات و علایق هنرجویان است که در چندین ماه طراحی و به محل نمایشگاه انتقال داده شد.

این استاد نقاشی اضافه کرد: نمایشگاه از 28 اردیبهشت تا 20 خرداد ماه، هر روز از ساعت 9 الی 12 در نوبت صبح و از ساعت 17الی 21 در نوبت عصر برپااست و ازعلاقمندان دعوت می کنم از این نمایشگاه بازدید کنند.

غلامی افزود: بعد از این نمایشگاه، کلاس های آموزش نقاشی برگزار می گردد.

وی در آخر از حضور امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و مردم دیزیچه در روز افتتاحیه نمایشگاه، از همکاری اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان و همچنین، از هنرجویانی که در این نمایشگاه شرکت دارند؛ تشکر و قدردانی کرد.

هنرجویان نیز، از او برای برگزاری این کلاس ها و برپایی نمایشگاه در شهر دیزیچه، تشکر کردند.DSCF5ث560 DSCF5560 DSCFبث5560 DSتتCF5560 DSلذCF5560