شهردار شهر دیزیچه:

DSCبعغغهF5560 DSحخهعخعCF5560 DعکخگSCF5560به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، جشنی به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) در آستان امامزده سید محمد نصرالدین شهر دیزیچه برگزار گردید.

شهردار شهر دیزیچه، شهاب ثابت راسخ در این مراسم گفت: در هفته ی بزرگداشت های روز شورای اسلامی، روز کارگر و روز معلمین هستیم .صمیمانه به این بزرگواران تبریک میگوییم .

ثابت راسخ با بیان مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) افزود: میلاد مولود کعبه ، حضرت علی (ع) و روز پدر بر شما زائران گرامی آستان مقدس امامزده سید محمد نصرالدین تبرک و به مناسبت این میلاد با سعادت تشکر میکنیم از عزیزانی که ما را در ساخت این آستان مقدس یاری کردند.

شهردار شهر دیزیچه افزود : هر کاری در شهر دیزیچه انجام می شود یکی از کمک کنندگان اصلی مردم هستند و ما مسئولین شهر، خدمت گذار این مردم با محبت شهر دیزیچه هستیم. وی همچنین از اعضای هیئت امنای آستان مقدس امامزده سید محمد نصرالدین و اعضای شورای اسلامی، به دلیل کمک و همکاری برای این مکان، تشکر کرد.

حاج آقا صانعی، امام جمعه ی شهر دیزیچه بیان کرد: تبریک این میلاد بزرگ و تشکر از شما جوانان که هر مجلسی که در رابطه با معصومین (ع) است شما حضور باشکوهی دارید و تشکر از شهردار محبوب و شورای گرامی شهر که زحمات زیادی متحمل میشوند تا این مجالس و مراسمات باشکوه برگزار گردد.

در آخر مراسم جشن، با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دیزیچه ، امام جمعه محترم ، رئیس اداره ی اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه و نماینده ی محترم از امام جماعت امامزده سید محمد نصرالدین شهر ، اعضای شورای محترم شهر و آقای حاج عبدالحسین غلامی متصدی امامزاده تقدیر و تجلیل شد.