به مناسبت شهادت شهیدحمید باکری؛

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  مبارکه نا،در روز 25 اسفند که مصادف با شهادت حمید باکری شهردار ارومیه در زمان جنگ ، در سال گذشته به تصویب شورای عالی استان رسید و به عنوان روز شهردار ، نام گذاری شد.

شهردار شهر دیزیچه بیان کرد : از مردم خوب شهر دیزیچه و پرسنل زحمت کش شهرداری تشکر فراوان میکنم که با همکاری ما و اعضای شورای اسلامی شهر کمک میکنند تا ما بتوانیم برنامه های عمرانی و فرهنگی را در سطح شهر دیزیچه به بهترین صورت ممکن اجرا کنیم . برنامه هایی که در سطح شهرستان به بهترین شکل ممکن اجرا شده است بیشتر از شهر و شهرداری دیزیچه بوده است.

 

ثابت راسخ با اشاره به برنامه های اجرا شده افزود : برنامه هایی که به بهترین شکل ممکن اجرا شده به لطف جمهوری اسلامی ایران و امام شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مردم صبور و ولایی شهر دیزیچه ممکن است.

در این جلسه ی تجلیل که با حضور فرماندهی حوزه امام حسین (ع) شهر دیزیچه ،‌ معاونت سازندگی سپاه ناحیه مبارکه ، فرماندهی حوزه ی کارگری و اعضای شورای اسلامی شهر دیزیچه از شهردار شهر دیزیچه تجلیل کردند. لوح تقدیری از طرف فرماندهی و بسیجیان حوزه امام حسین (ع)  شهر دیزیچه و لوح تقدیر دیگری از طرف فرماندهی سپاه ناحیه مبارکه و فرماندهی حوزه ی کارگران و معاونت سازندگی سپاه ناحیه مبارکه  که بابت همکاری های شهردار و شهرداری شهر دیزیچه  تقدیم به شهاب ثابت راسخ ، شهردار  دیزیچه شد.

1 2 3