حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی؛

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  مبارکه نا،نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی،فرماندار محترم ،نماینده ی محترم شهرستان، فرماندهی سپاه ناحیه مبارکه و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و ائمه ی جمعه ی محترم شهر دیزیچه و شهر طالخونچه در یادواره ی شهدای شهر دیزیچه محله حسن آباد حضور داشتند

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی فرماندار محترم نماینده ی محترم شهرستان فرماندهی سپاه ناحیه مبارکه و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و ائمه ی جمعهی محترم شهر دیزیچه و شهر طالخونچه فرماندهی حوزه 3 امام حسین (ع) شهر دیزیچه و بسیجیان و مردم شهید پرور شهر دیزیچه و محله ی حسن آباد در یادواره ی شهدای شهر دیزیچه محله حسن آباد حضور داشتند.

در آغاز این یادواره امام جمعه ی محترم شهر دیزیچه گفت : از طرف مردم شهید پرور شهر دیزیچه و محله ی حسن آباد و بسیجیان ولایی به حجت الاسلام والمسلمین آقای ابوترابی خیرمقدم و خوش امد گویی را داریم و از ایشان کمال تشکر را داریم.

مرتضی صانعی در آخر سخنرانی بیان کرد‌ : از 600 شهیدی که شهرستان مبارکه تقدیم انقلاب کرد ، 107 شهید از مردم شهید پرور شهر دیزیچه بود و دو شهید گمنام که مایه ی خیر و برکت این شهر و این محله شده است.اولین شهید شهرستان ، شهیدی از شهر دیزیچه بود. از مسؤلین عزیز که ما را در ستاد یادواره ی شهدای شهر دیزیچه همکاری کردند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

شهردار محترم شهر دیزیچه گفت : شهر دیزیچه در زمان جنگ با جمعیت هفت هزار نفر بیش از سه هزار نفر بسیجی و رزمنده به دفاع از ایران اسلامی به جبهه های جنگ اعزام شدند که بیش از صد نفر آن ها به مقام عالی شهید شدن نافل شدند.باتوجه به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری باید برنامه های فرهنگی زیادی برگزار کرد که با همکاری ستاد یادواره ی شهدای شهر دیزیچه این یادواره دهمین یادواره شهدای شهر دیزیچه در محله ی حسن آباد برگزار گردید و صمیمانه از همکاری ستاد یادواره تشکر میکنم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در این یادواره گفت : سلام تهنیت عرض میکنم خدمت خانواده های شهدا ایثارگران و آزادگان و شما مردم ولایتی و شهید پرور شهر دیزیچه و آرزوی توفیق برای شما عزیزان را دارم . از خانواده های شهدا ایثارگران و آزادگان و رزمندگان این شهر و شهرستان تشکر و قدردانی تمام و کمال را دارم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد : کسی که میخواهد زندگی با میزان قرآن و اهل بیت را داشته باشد باید مانند یک درخت در برابر سیل های دنیا و طوفان های شهوت و هوس رانی ، مقام و پست های دنیا و ثروت به سالمی عبور کند و کمر خم نکند کسی که مانند این درخت میخواهد زندگی کند باید شرایطی که خداوند در قرآن خود آورده است عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این مسئله افزود: این شرایط برای کسانی که زندگی مانند زندگی  ائمه را میخواهد داشته باشند عبارت اند از ، اصل راسخ  مانند درختی که ریشه در سنگ و دل خاک را دارد ، ایمان که برای مؤمن همین ریشه در سنگ است اصل ثابت و راسخ برای انسان است.دومین این شرایط اخلاق و خلق خوب برای مؤمن است ، اگر درختی ریشه اش در دل خاک و بین سنگ ها باشد شاخه و برگ های زیبا و رو به آسمان را دارد، به جرئت میتواند گفت همه ی شهدا اخلاق و خلق نیکو و اسلامی پسند داشتند.

سید محمد حسن ابوترابی بیان کرد: سومین شرطی که مؤمن باید بپذیرد و با آن عمل کند ، عمل صالح است که این عمل صالح در درختان با آزاد کردنه اکسیژن و میوه دادن است انجام میشود.شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با همین سه شرط قرآنی خود را به مقام اشرف مخلوقات و رضای خداوند رساندند.اگر وصیات نامه های این عزیزان را بخوانید و در آن تفکر کنید همه ی آن های من و شما را به این سه شرط دعوت کرده اند .

حسن ابوترابی نایب رئیس مجلس در آخر سخنرانی افزود : پس ماهم با انجام این سه شرط  لبیکی بر شهدا و امام شهدا گفته ایم.وقتی قدرتمند ترین کشور ها حاضر به مذاکره با یک کشور اسلامی و مردمی میشوند این حاکی از خون شهدا و رهبری حکیمانه ی امام خامنه ای بیشتر نیست.

6 5 4 3 02 01