علی اکبر رائفی پور؛

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری تحلیلی  مبارکه نا،   امروز بعد از ظهر  سوّمين دوره همايش هاي مهدوّيت ، ولايت و امّت مراسمی در سالن خلیج فارس با  سخنرانی دکتر علی اکبر رائفی پور و با حضور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مبارکه و مردم دیندار و ولایی شهرستان مبارکه برگزار شد.

علی اکبر رائفی: کدام آدم عاقلی برا ی دشمن خود بیش از صد شبکه رسانه یی و مجازی با زبان ملی اش و شبانه روزی رایگان و درسترسی آسان میگذارد آیا اهداف این دشمنان ضد اسلام و ضد اهل بیت چیست ؟

دکتر رائفی پور گفت : کدام آدم عاقلی برا ی دشمن خود بیش از صد شبکه رسانه یی و مجازی با زبان ملی اش و شبانه روزی رایگان و درسترسی آسان میگذارد آیا اهداف این دشمنان ضد اسلام و ضد اهل بیت چیست ؟ آیا اهدافی که در اسپانیا بر قرار شد در ایران هم همین اهداف را دارند.

علی اکبر رائفی پور افزود : در فضاهای مجازی و در دنیای واقعی به دنبال قانون باشید . بیشتر باز های رایانه ای و فیلم ها که امروزه در سرتاسر جهان منتشر میشود بی قانونی را رواج میدهد . که این یک مشکل بزرگ ما مسلمانان و شیعیان است.این بی قانونی ها بی حجابی و بی عفتی را در جامعه دنبال دارد.

دکتر علی اکبر رائفی پور در اخر سخنرانی خود بیان کرد‌ : با ولایت علی بمانید همان جور که تا به حال مانده اید با ولایت ماندن یکی از بهترین اعمال شما برای زمینه سازی ظهور مهدی موعود (عج) است و از مسؤلین برگزاری این مراسم و مردم کمال تشکر را دارم.

3 2 1