متاسفانه بعضی در مخالفت با رهبری در بحث های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بین المللی؛ هر چند قولاً جرات ابراز ندارند، ولی عملاً مسیری خلاف منویات ایشان طی می‌کنند و مایه حزن و اندوه رهبر فرزانه انقلاب می شوند و خشم و نفرت ملت را برای خود می خرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  مبارکه نا به نقل از نطنزنا/ این که اهل بیت (علیهم السلام) می فرمودند: از ما پیروی کنید تا سعادتمند شوید؛ یعنی پیروی از ایشان هم در حوزه دینی و مادی و هم در حوزه سیاسی با بهره گیری از نعمت ولایت، سعادت را برای پیروان به همراه خواهد داشت و مهم تر اینکه تبعیت از ائمه معصومین (علیهم السلام) جامعه را از گزند دشمنان مصون نگه می دارد.

تجربه جهان اسلام نشان داده است نه تنها پیروی نکردن از فرمایشات معصومین، هلاکت و نفرت به بار می آورد بلکه از مقاومت و اطاعت از ایشان به قدری مهم است که هر کس در این راه قدم بردارد محبوب خلق و خدا خواهد شد و بدون شک سعادتمند.

امروز با آن همه تبلیغات ضد اسلامی استکبار و گسترش اسلام هراسی در جوامع، جهان اسلام یک نقطه امن و اتکا دارد و آن هم جمهوری اسلامی ایران است و برای همین است که دشمنان آن را هدف شدیدترین توتطئه ها و خیانت ها قرار داده اند که خوشبختانه با پیروی از دستورات مردی از سلاله پاک ائمه اطهار -که سعادت نتیجه پیروی از دستوراتشان است- این توطئه ها به هدف خود نخواهد رسید.

ایران اسلامی با رهبری عالمی فرزانه و شجاع با اقتدار بر قله‌های سعادت، شرف و عزت تکیه کرده و به حرکت خود با قدرت روز افزون ادامه می‌دهد؛ دیگر زمان شکست آمریکا و دست نشانده هایش فرا رسیده است و همه توطئه ها و دغل بازی های استبداد به بن بست رسیده است.

تفکر اسلام ناب به این نکته تاکید کرده که به جای دست درازی و التماس به سمت طاغوت، به نیروی خدا و خود ایمان داشته باشید؛ این تفکر کاملا بر این نکته واقف است که هر گاه ضعفی در مسلمانان پدیدار گشته و یا خدای ناکرده عقب نشینی صورت گیرد، بدون شک دشمن فشارش را بیشتر خواهد کرد.

با تکیه بر این ارزش هاست که خط مقاومت در جهان اسلام هر لحظه قدرتمند تر و محبوب تر می گردد و کاخ های پوسیده خیانتکاران و مزدوران ترک برداشته و به حول و قوه الهی در حال اضمحلال است.

متأسفانه عمل بعضی از مسؤولانی که حتی دم از حرکت در مسیر ولایت می زنند با رهبری‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در تضاد است و به اسم حمایت از ایشان، علیه نظام و انقلاب عمل می‌کنند؛ آن ها در واقع  خودشان را از یک کشتی نجات که همان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بیرون می‌اندازند و صلاحیت حضور در چارچوب انقلاب و نهایتا سعادت را از دست می دهند.

بارها رهبر معظم انقلاب در مورد موضوعات کلان نظام توصیه کردند، راهنمایی کردند، غصه خوردند، پیام دادند، پدرانه رفتار کردند و … الان هم اگر هدایت‌های این فرزانه نباشد و اندکی کوتاه بیایند که هرگز اینگونه نخواهد شد، یک عده با تصمیمی که گرفته‌اندد انقلاب و نظام را به باد می‌دهند و این همان چیزی است که دلسوزان نظام بارها آن را فریاد زده اند.

متاسفانه بعضی در مخالفت با رهبری در بحث های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بین المللی؛ هر چند قولاً جرات ابراز ندارند، ولی عملاً مسیری خلاف منویات ایشان طی می‌کنند و مایه حزن و اندوه رهبر فرزانه انقلاب می شوند و خشم و نفرت ملت را برای خود می خرند.

این جمله حضرت امام خمینی که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» یکی از بزرگترین درس هایی بود که امام راحل عظیم الشان (ره) به مردم داد؛ ولایت فقیه یعنی دیانت با سیاست، حکومت مستضعفان، حکومت لایق ها، حکومت عدل و حکومت آزادی.

اقتدار، پیشرفت‌، خودباوری، شجاعت و قدرت نظامی کشور که گوشه‌ای از آن را در  راهپیمایی ۲۲ بهمن اخیر شاهد بودیم، در سایه ولایت فقیه به وجود آمده است؛ مردم همواره به دعوت ولی فقیه زمان لبیک گفته و در وقت مناسب پاسخی دندان شکن به دشمنان داده اند.

سخن آخر اینکه به هر حال مردم عزیز ما بارها حمایت خود را از نظام و ولایت در همه صحنه ها نشان داده اند؛ ما باید هوشیاری، بصیرت، اتحاد و انسجام خود را در حرکت در مسیر ولایت فقیه حفظ کرده و طوری عمل کنیم که نه تنها عناصر ضد انقلاب و نظام خارجی بلکه خائنان مورد رافت اسلامی قرار گرفته ی داخلی و حتی جاهلان نتوانند از این فرصت سوء استفاده کنند و برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوچک‌ترین قدمی بردارند.