اگر مجوزی صادر شده ارائه دهید، تا ما هم از آن مطلع شویم، برای این کنسرت تا کنون هیچ مجوزی صادر نشده است و تمامی اخبار انتشار یافته کذب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا به نقل از خبرنگار صاحب نیوز، حاشیه برگزاری کنسرت های موسیقی طی یک سال و نیم گذشته، به یکی از خبرساز ترین سوژه های صفحات فرهنگی هنری رسانه های مکتوب و مجازی تبدیل شده است، از اقدام به فروش بلیط برای کنسرت هایی که هنوز موفق به کسب مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد نشده اند گرفته تا برگزاری کنسرت هایی با حواشی خلاف اخلاق و اسلام.

اما یکی از خبرسازترین سوژه های این روزها برگزاری کنسرت «سیروان خسروی» است، کنسرتی که در تعدادی از شهرهای کشور با عدم صدور مجوز رو به رو شده و در شهر بوشهر علاوه بر لغو مجوز حاشیه های بسیاری نیز داشته است؛ گفتنی است مردم بوشهر پیرو صدور مجوز برای برگزاری این کنسرت با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز روبه روی استانداری این شهر خواستار عزل استاندار بوشهر و برکناری مدیرکل فرهنگ و ارشاد این شهر شدند.

به گزارش خبرنگار صاحب نیوز، خبرهای حاشیه برگزاری کنسرت این خواننده از یک سو و اطلاع رسانی برخی از رسانه های استان مبنی بر اجرای کنسرت «سیروان خسروی» در اصفهان تا پایان سال جاری، از سویی دیگر فضای شایعه آفرینی در این روزها را دامن زده است.

این درحالی است که مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان در پاسخ به خبرنگار صاحب نیوز، ضمن ابراز بی اطلاعی از برگزاری این کنسرت گفت: چه کسی ادعا کرده است اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان، برای برگزاری این کنسرت مجوز صادر کرده است، اگر مجوزی صادر شده ارائه دهید، تا ما هم از آن مطلع شویم، برای این کنسرت تا کنون هیچ مجوزی صادر نشده است و تمامی اخبار انتشار یافته کذب است.