نوجوان 12 ساله‌ای در نیومکزیو همکلاسی‌هایش را به گلوله بست و دو دانش‌آموز را به‌شدت مجروح کرد.

IMG15045128به گزارش مبارکه نا، نوجوان 12 ساله‌ای در نیومکزیو همکلاسی‌هایش را به گلوله بست و دو دانش‌آموز را به‌شدت مجروح کرد.

این پسر 12 ساله که نام و مشخصات او به‌دلیل امنیتی منتشر نشده در محفظه یک آلت موسیقی، اسلحه‌ای را وارد ساختمان مدرسه کرد و با حضور در سالن ورزش، ناگهان به سمت دو تن از همکلاسی‌هایش آتش گشود و آنها را غرق در خون نقش بر زمین کرد.
به‌گزارش پلیس، مصدومان این‌حادثه یک پسر 12 ساله و یک دختر 13 ساله هستند که پسر نوجوان به دلیل اصابت دو گلوله به صورتش در وضعیت وخیمی به سر می‌برد، البته دختر مجروح نیز خون زیادی از دست داده اما خطر مرگ تهدیدش نمی‌کند.
براساس گفته‌های شاهدان، هنگام این تیراندازی که صبح سه‌شنبه 24 دی اتفاق افتاد همه دانش‌آموزان برای فرار از سرمای شدید هوا در سالن ورزش جمع شده بودند و برای شروع کلاس‌ها آماده می‌شدند.
این نوجوان تیرانداز پس از شلیک به سمت همکلاسی‌هایش با دخالت یکی از معلم‌های مدرسه اسلحه‌اش را بر زمین گذاشت و تسلیم شد. مأموران پلیس پس از حضور در مدرسه ضمن تخلیه کامل ساختمان، نوجوان ضارب را دستگیر کردند و با خود بردند.
همه دانش‌آموزان مدرسه پس از این تیراندازی در حالی که بسیاری از آنها از ترس و وحشت گریه می‌کردند، با اتوبوس به فروشگاه بزرگی در چند متری ساختمان مدرسه منتقل شدند تا تحویل خانواده‌هایشان شوند.
به‌رغم تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی پلیس، هنوز انگیزه این تیراندازی مشخص نشده ولی مأموران برای روشن شدن ماجرا علاوه بر ضارب و زخمی‌ها، خانواده‌هایشان را نیز تحت بازجویی قرار داده‌اند تا بتوانند راز این تیراندازی را روشن کنند.
در این تیراندازی علاوه بر دو دانش‌آموز، معلمی هم که دانش‌آموز مسلح را خلع سلاح کرده بود مجروح شده است.
سخنگوی پلیس پس از کنترل اوضاع در کنفرانس خبری حاضر شد و ضمن بیان گزارش‌هایی از این حادثه از معلم فداکار نیز تقدیر کرد. او دراین باره گفت: « این‌که یک افسر پلیس یا مأمور امنیتی برای نجات جان‌انسان‌ها خود را به خطر بیندازد و برای آرام کردن یک فرد مسلح وارد عمل شود، به نوعی وظیفه‌اش را انجام داده اما این معلم فراتر از وظیفه خود عمل کرده و شایسته تقدیر است.