حسین پیراکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، پیام آقای حسین پیراکه عضو شورای اسلامی  شهر مبارکه درمورد اهانت به حضرت رسول (ص)
آقای پیراکه، عضو شورای شهر مبارکه، در گفتگو با مبارکه نا در مورد اهانت به حضرت رسول (ص) گفت: «قرآن، به عنوان آخرین نسخه الهی، در جامعه ایجاد تغییر و تحول میکند. می بینیم در صدر اسلام، جامعه به قدری دچار انحطاط است که از جمله مشخصات آن دوره: انسان حتی چشم دیدن انسان دیگر را ندارد. قبایل، در مقابل قبیله دیگری متحد می شوند. مهم ترین رکن زندگانی انسان، بین زن و مرد آن است که حتی دختران خود را زنده به گور میکنند.
خداوند به عنوان ناظر بر احوال عالم، کسی را به عنوان منادی برای آزادی، استقلال و جمهور مردم در کنار هم، تحت کلمه «لا إله إلّا اللّه محمد رسول الله علی ولی الله» این جرقه زیبا را با مبحث پیامبر (ص) پیوند می زند. گرچه امروز باز توسط افرادی که محمد (ص) را مخالف خود می دانند؛ علیه این مظهر پاکیها، مخالفتهایی صورت می گیرد و مخالفت با ایشان، مخالفت با پروردگار و حکومت الهی است که خدا برای همه انسانها تدارک دیده است. مگر میشود حکومت تشکیل نداد؟ انسان نمیتواند بدون معلم، فقط به عنوان کسی که به دنیا آمده رهاشود. انسان، انسانِ رها نیست تا یک نبی از جنس انسان، از جانب خدایی که به همه ظواهر و زوایا آگاه است؛ برای هدایت انسان نباشد. خداوند خالق و فیاض است. آفرینش او صد درصد است. او جمادات، نباتات، حیوانات و اشرف بر آنها انسانها را آفرید و محمد (ص) و اهلبیت پاکش و انبیاء الهی، اشرف انسانها هستند.
امروز، بیش از هر زمان دیگری حرکت جهان به سمت اسلام و قرآن است.
هرکاری که دربرابر حق، متجلی است؛ جز مسخرگی برای طیفی که در ظلمت هستند؛ چیزی نیست. انگیزه آنان، برداشتن حریف از گودِ مردانه است. چون سلاحی جز مسخره کردن ندارند؛ به عقاید، ائمه، مقابر و قرآن حمله می کنند و این، جُهدالعاجز است. یعنی تلاشی است که ناتوان میکند. در این زمان، شیعه و سنی باید به آرمانهای اسلام دل ببندند و از کلمه حقه لا إله إلّا اللّه محمد رسول الله جدانشوند.»