نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته با برگزاری راهپیمایی، اقدام موهن نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا به نقل از  ایرنا، جمعیت شرکت کننده در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای ‘هیهات منه الذله’، ‘مرگ بر انگلیس’، ‘مرگ بر آمریکا’، ‘مرگ بر فرانسه’ ، ‘مرگ بر فتنه گر’، ‘وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد’ و ‘نشریه صهیونیسم تعطیل باید گردد’، خشم و نفرت خود از اقدام موهن این نشریه فرانسوی را ابراز کردند.

راهپیمایی کنندگان همچنین با حمل دست نوشته هایی اهانت به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام(ص) را توطئه طراحی شده استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی عنوان کردند.

جمع زیادی از مسلمانان دیگر کشورهای خارجی نیز با حضور در راهپیمایی نمازگزاران تهرانی، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی توسط بسیاری از شبکه های تلویزیونی و رسانه های خارجی از جمله شبکه پروس فرانسه نیز به طور کامل پوشش داده شد.

همچنین در طول مسیر راهپیمایی، هفته نامه عبادی سیاسی آدینه تهران و بنرها و دست نوشته های گرامیداشت سالروز انتصاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان امام جمعه تهران در میان شرکت کنندگان توزیع شد.

‘علی جنتی’ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله مسوولان حاضر در راهپیمایی نمازگزاران تهرانی بود.