وزیر صنعت و تجارت عمان خواستار شد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا  به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بزرگ‌ترین نمایشگاه اختصاصی محصولات صنعتی ایران در منطقه شورای همکاری خلیج فارس و کشور عمان در حالی افتتاح شد که وزیر صنعت و معدن عمان به همراه نعمت‌زاده همتای ایرانی خود با حضور در غرفه فولاد مبارکه، با ارائه توضیحات بهرام سبحانی با توانمندی‌های بزرگترین فولادساز خاورمیانه در بخش تولید آهن اسفنجی و انواع ورق‌های فولادی آشنا شدند.

در جریان برگزاری این نمایشگاه نظر به استقبال شرکت‌های خارجی مصرف‌کننده ورق‌های فولادی از حضور فولاد مبارکه در این نمایشگاه راه‌کارهای توسعه تجاری و مالی و فروش محصولات فولاد مبارکه به شرکت‌های خارجی درخواست‌کننده این محصولات مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.

در این نمایشگاه وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران، سفیر ایران در عمان و رئیس اتاق بازرگانی عمان سخنرانی کردند و راه‌کارهای بهبود روابط تجاری بین دو کشور و همچنین تقویت خطوط بنادر و کشتی‌رانی جهت افزایش بازرگانی و تجارت بین دو کشور را بررسی کردند.

در پی استقبال شرکت‌های مختلف از حضور فولاد مبارکه در این نمایشگاه، وزیر صنعت و تجارت عمان اعلام آمادگی کرد تا در نخستین فرصت از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید کند.

در همین ارتباط سالم بن ناصر هم با ارائه گزارشی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عمان، آمادگی خود را برای گسترش و تداوم روابط اقتصادی کشور عمان با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

به گزارش فارس، بزرگ‌ترین نمایشگاه اختصاصی محصولات صنعتی ایران در عمان با حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران، علی بن مسعود السنیدی وزیر تجارت و صنعت عمان و 120 مقام اقتصادی دو کشور و همچنین سفرای مقیم عمان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مسقط گشایش یافت.

این نمایشگاه در وسعتی به مساحت 2 هزار و 649 مترمربع و حضور 86 شرکت ایرانی در گروه‌های کالایی مصالح ساختمانی، خدمات فنی و مهندسی، صنایع الکترونیک، فرش، دارو، خودروسازی، برق، مواد غذایی و خشکبار، مبلمان و دکوراسیون داخلی و صنایع فولادی برگزار شد.