رئيس شوراي شهر مباركه :

 به گزارش مبارکه نا ،رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه با بيان اينكه ۲۶ نفر براي انتخاب شهردار جديد شهر مباركه كانديد و ارزيابي شدند تصريح كرد: با حضور اعضاي شوراي شهرمباركه به صورت رسمي جلساتي تشكيل و تحقيق و بررسي جهت معرفي شهردار در دستور كار قرار گرفت.
خليل طاهري با بيان اينكه ۲۶ نفر از طرف اعضاي شوراي اسلامي شهر و بعضي از متخصصان و مسئولان بومي معرفي شده بودند اظهار داشت: براي اين افراد ساعت هاي مختلفي جهت مصاحبه و اعلام برنامه در نظر گرفته شد .
طاهري گفت: طبق توافق اعضاي شورا از بين همه داوطلبين، گزينه نهايي آقاي مهندس محمد شرفا با اكثريت مطلق آراء جهت تصدي پست شهردار مباركه انتخاب و طي نامه اي به استانداري معرفي شد.
رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه گفت : طي سه جلسه كه بين اعضاي شوراي اسلامي شهر مباركه و آقاي شرفا برگزار گرديد همه انتظارات و خواسته هاي اعضاي شورا از ايشان مطرح شد ، كه به حمدالله انتظارات و خواسته هاي شهردار جديد و اعضاي شوراي شهر مباركه با هم هماهنگي و همخواني دارد.
وي با اشاره به سوابق اجرايي مهندس شرفا بيان داشت: مهندس شرفا داراي مدرك فوق ليسانس عمران و ۱۷ سال سابقه مسئوليت سازمان نظام مهندسي و شهرداري شهرهاي بزرگ استان را در پرونده خود دارد وپس از طي مراحل اداري و اعلام ابلاغ توسط استاندار به زودي كار خود را آغاز خواهد كرد.
طاهري، شورا و شهرداري را به دو بال يك پرنده تشبيه كرد كه باهم مي توانند پرواز كنند و اذعان داشت: موفقيت شوراي شهر و شهردار توام با هم است يعني اگر شهردار موفق نباشد شورا موفق نيست و اگر شورا هرچقدر قوي باشد و بهترين قانون ها را نوشته ولي عمل نشود هم شورا و هم شهردار هر دو آسيب مي بيند.
رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه با قدرداني از آقاي موسوي ،سرپرست شهرداري مباركه گفت :پس از موافقت با استعفاي جناب آقاي نفري ،شوراي شهر مباركه تصميم گرفت شخصي از مجموعه و بدنه شهرداري را بعنوان سرپرست معرفي كند كه جناب آقاي سيد حميد موسوي انتخاب شد.
وي اضافه كرد :من و همكارانم در شوراي شهر مباركه سعي كرديم در اين مدت كه از استعفاي شهردار مي گذرد، نهايت تعامل و همكاري را با سرپرست شهرداري داشته باشيم و هدف مان ارتقاي شهر و خدمت بهتر به مردم بوده است.
وي با بيان اينكه آقاي موسوي تا زمان قطعي شدن انتخاب شهردار به عنوان سرپرست شهرداري معرفي شدند تا هيچ گونه وقفه يا خللي در روال خدمت رساني به مردم رخ نداده و شهروندان از اين بابت لطمه نبيند گفت:ايشان با هماهنگي با شوراي شهر كارها را بصورت جدي پيگيري كردند.
طاهري با اشاره به اين كه در دوره سرپرستي آقاي موسوي تلاش‌ها، زحمات و كارهاي ارزنده اي انجام شده ولي نياز شهر مباركه فراتر از اين كارها است گفت: بايد با برنامه ريزي دقيق در جهت پيشرفت و توسعه شهر حركت كنيم تا در اين ۳ سال باقيمانده بتوانيم عملكرد خوب و قابل قبولي به شهروندان مباركه كه لايق بهترين ها هستند، ارائه دهيم.
طاهري با بيان اينكه شهرستان مباركه از مردم بسيار خوب ، وفادار و متعهدي برخوردار است گفت : از همه سياسيون و مسئولين استان اصفهان وشهرستان تقاضا داريم جو آرامي براي شهر ايجاد كنند كه شهرداري و مديران شهري بتوانند در سايه امنيت و آرامش به مردم خدمت رساني كنند.