بیانیه نماینده ولی فقیه به مناسبت 9 دی:

 به گزارش مبارکه نا ، حجت الاسلام و المسلمین  حاج اقا پیراسته نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان مبارکه به مناسبت  حماسه 9دی  بیانیه ای منتشر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بنام خدا

چند ماه پس از غائله اي كه به دنبال انتخابات دهم رياست جمهوري به بهانه ي تقلب به راه افتاد و با مخدوش ساختن جمهوريت نظام و تعرض به بسياري از مقدسات مذهبي و ملي كشور زمينه موج سواري سرويس هاي جاسوسي غرب ، كشورهاي وابسته عربي ، گروههاي اپوزيسيون و بدخواهان ملت ايران را فراهم ساخت ، در نهم دي ماه 1388 ملت مسلمان ايران در واكنشي فراگير و ملي خود به كف خيابان آمدند و نقطه پاياني بر تلاش غرب و عوامل داخلي آنها جهت براندازي نظام در بستر دموكراسي يا همان فتنه بزرگ يا انقلاب رنگي سال 88 گذاشتند.
فتنه 88 را بايد يكي از پيچيده ترين توطئه هاي غرب عليه جمهوري اسلامي دانست كه نظام سلطه در ادامه سلسله برنامه هاي خود جهت دستيابي به اهدافش طراحي نمود. كما اينكه امام خامنه اي فرمودند : چند سالي كه بگذرد قلم هاي آگاهان بين المللي خواهند نوشت ، ممكن است من آن روز نباشم اما شما خواهيد خواند كه چه توطئه ي بزرگي پشت فتنه ي سال 88 مي خواستند ايران را تسخير كنند ، عوامل فتنه ندانسته وارد ميدان شدند اما دستهائي اينها را هدايت مي كرد ، نفهميدند. اما با حماسه 9 دي غلبه بصيرت ملت بر 8 ماه آتش افروزي فتنه گران اتفاق افتاد و مردم ثابت كردند در ميان گرد و غبار ايجاد شده توسط فتنه گران ، نه راه را گم كرده و نه دست از راهبر واقعي خود يعني ولايت فقيه بر مي دارند. حادثه عظيم 9 دي پس از ماه ها مظلوميت انقلاب و رهبري و جنگ رواني سنگين تبليغاتي و رسانه اي همراه با دروغ و تهمت ، توانست سيماي مقتدر نظام اسلامي و پايگاه عظيم مردمي و اعتماد ملت به انقلاب و مقام معظم رهبري را به نمايش بگذارد.
يكي از دستاوردهاي حماسه 9 دي در كنار نشان دادن اقتدار مردمي و معنوي انقلاب و رهبري ، آشكار شدن نقش نيروهاي مدافع نظام به ويژه بسيج در مقابله با فتنه است . كه توانستند با بصيرت برگرفته از مباني ديني و تبعيت از رهبري هاي مقام معظم رهبري و با تمام نيرو و توان خود به مثل يك كوه بر سر فتنه گران خراب شده و آتش بوجود آمده را خاموش نمايند . رهبر معظم انقلاب اسلامي حركت بر مدار بصيرت را رمز و راز موفقيت بسيج در همه عرصه ها ذكر كرده و فرمودند : بسيج نه به پول وابسته است ، نه به عنوان و جاه و جلال و نه به دستور از بالا.معيار بسيج بصيرت است و ايمان . ايمان از دل او مي جوشد ، او را به كار وادار مي كند ، بصيرت هم به او تفهيم مي كند كه چگونه حركت كند. معيارها را چگونه تشخيص بدهد ، راه را چگونه طي كند . اين معناي بسيجي است … كساني هم كه با اشاره ي دشمن ، با تشويق دشمن ، با لبخند دشمن ، با كف زدن دشمن بر ايشان ، مي خواهند با اين نظام ، با اين قانون اساسي ، با اين حركت عظيم مردمي مقابله كنند ، سرشان را دارند به سنگ مي زنند ، سر به ديوار مي كوبند و كار بيهوده مي كنند.
اما آنچه مهم است وظيفه عمومي ملت در تداوم اين حركت عظيمي است كه در 9 دي 88 اتفاق افتاد و مي شود با بازخواني آن حماسه بزرگ وبا بصيرت بيشتر بر اقتدار نظام افزود و اين را بايد در تبعيت از توصيه هاي امام و مقتدايمان امام خامنه اي جهت رفع هر گونه انحراف دنبال كرد كه فرمودنذ : 1- در بزرگداشت 9 دي جنبه هاي شعاري غلبه پيدا نكند 2- به عمق شعارها كه حرف اصلي ملت ايران بود ، توجه شود.
والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته