بیانیه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مبارکه:

 

باعرض سلام ودورود به روح بلند وملکوتی حضرت امام راحل (ر ه)ونایب برحقش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی )وباعرض دورود به روح شهدای گرانقدر  انقلاب اسلامی ،جنگ تحمیلی و570 شهید شهرستان مبارکه

حماسه 9دی ماه نمایش تجلی قدرت و روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت راگرامی می داریم.

ازمهمترین محورهایی که درطی چندین سال تلاش نیروهای بی گانه با محوریت نیرو های خودفروخته داخلی شکل گرفت همین فتنه 88بود که نیازمند رعایت ملاحظات زیر می باشد:

1.شفاف سازی اقدامات نامشروع ،غیرقانونی وخرابکارانه جمعیتی که باعث شد امنیت ملی ،منافع ملی ، مصالح ملی واعتبار بین الملی نظام را مخدوش نماید.

2.نشان دادن نقش سرویس های اطلاعا تی ورسانه های بی گانه در تحریک وبه میدان کشاندن پیاده نظام فته گران در طی 8ماه .

3.تبین عظمت حرکت خودجوش مردمی در حماسه بزرگ 9 دی

4.تبیین نقش مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)در فتنه 88

همانطوریکه موارد اشاره شده طبق تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تاریخ 1389/6/25 در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان که میفرمایند:  

خوشبختانه حوادث بیدار کننده هم وجود داشته است و دارد.
این حوادث گوناگون هجمه های مختلف همین حادثه ننن ،پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد او بیدار است و علیه ما توطعه خواهد کرد به نظر من فتنه سال 88 هم همین بود برای ما یک زنگ خطر بود  بارسنگین اهانت به قرآن شریف و عزیز در کشور آمریکا ، حوادث بیدار کننده است. اینها آن زنگهایست که میخورد تا انسان در خواب غفلت فرو نرود نه اینکه اهانت به قران کار کوچکی است. خیلی بزرگ است ، خیلی ناراحت کننده است خیلی زشت است خیلی ننگین است . اما برای ما باید زنگ بیدار باش باشد .باید حواسمان را جمع کنیم اگر ما اینجا خواب برویم .جبهه دشم

ما امیدواریم که در این سال که به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده با استعانت از قران و اهل بیت عصمت و طهارت تحت فرامین مقام عظمای ولایت همیشه بیدار،هوشیار در همه عرصه های کشور با روحیه جهادی و انقلابی وارد صحنه شویم واثرات بیداری اسلامی را در سطح شهرستان و منطقه و کشور با تبیین فتنه و فتنه گران در جامعه نمایان نماییم.

اسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

IMG_0311