یک مجری و تهیه کننده صدا و سیما خاطره ای از برخورد خود با مامور حراست صدا و سیما را در گوگل پلاس منتشر کرد

IMG07242524به گزارش مبارکه نا، محسن مقصودی، مجری و تهیه کننده سازمان صدا و سیما در شبکه اجتماعی گوگل پلاس، خاطره ای نقل کرد که در آن مامور حراست سازمان به خاطر نوع برخوردی که این مجری سیما در قبال حضور جک استراو در تهران انجام داد، وی را مورد تفقد قرار داد.

 

این تهیه کننده و مجری سیما با تیتر ” وقتی جک استراو نجاتم داد!” در صفحه گوگل پلاس خود نوشت:
«چهارشنبه شب این هفته که برای اجرای برنامه هسته ای به سازمان می رفتیم، طبق معمول هنگام ورود از یکی از درب های سازمان باید پس از چک شدن آفیش حراست کیف همراه خود را از گیت ایکس ری رد میکردم. همین کار را هم کردم و مشکلی نبود (بردن هرگونه لب تاب و هارد و … ممنوع است مگر اینکه مجوز گرفته باشی) اما هنگام عبور خودم دستگاه بوق بلندی زد، مامور حراست حساس شد. گفتم حتما برای موبایلم است تا بی خیال شود. گفت موبایل را کنار بذار و دوباره رد شو. باز هم دستگاه بوق زد مجبور شدم هارد ثریا را از جیبم در بیاورم و نشان بدهم. اما آنها که با حراست سازمان آشنا هستند می دانند این چه جرم بزرگی است و مامور چه متخلفی را به چنگ انداخته است. گفت می خواستی مرا بپیچانی و از این حرفها .(و البته شاید راست می گفت!) برگه آفیشم و هارد را گرفت ضبط کرد و … . گفتم برادر من مجری ام نیم ساعت دیگه آنتن دارم . هارد و … باشد بعد از برنامه می آیم ……

 

برنامه با آنهمه حساسیت و استرس تمام شد. ساعت ۲ بامداد گذشته ما تازه رفتیم خدمت مامور حراست درب خروج. سلام کردم به شوخی گفتم آن جانی و مجرم که گرفته بودی آمد خدمت شما، حکم ما و هاردمان را بده. چه کنیم… گفت ببین یک گزارش برایت نوشتم و پیوست کرده بودم به هارد و…. با خودم گفتم یا حسین یکی دو روزی الکی سرکاریم تا موضوع حل شود. بعد از برنامه هر چیزی را احتمال می دادیم غیر از این یکی! طرف با احترام بلند شد و ادامه داد گزارش رو نوشته بودم اما فقط به خاطر چند جمله ای که در خصوص جک استراو گفتی و توهینش رو به ملت ایران پاسخ دادی (فضیه دستشویی قطار و…) گزارش رو پاره می کنم و … پاره کرد کلی هم راجع به برنامه ابراز لطف کرد و با ما رفیق شد… دوست حراستی داشتن هم در سازمان نعمتی است!….

 

این انگلیسی ها چه کرده اند با ما که انتقاد از آنها اینقدر دل های ملت را خنک می کند…
پ. ن: ما منطق عدم ورود هارد و نوت بوک و… را در سازمان نفهمیدیم وقتی موبایل هایمان دست کمی از هارد و نوت بوک ندارند تازه عکس هم می گیرند. هر چند طرف می گقت قانون است به هر حال!
پ.ن ۲: وقتی دیدم فردای برنامه، جک استراو با خانواده برخی از شهدای هسته ای دیدار کرده و تزویر را به اینجا رسانده است …. با خودم گفتم ما رسانه ای ها خیلی کم کاری کرده ایم برای نشان دادن جنایات روباه پیر».