به گزارش مبارکه نا  به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان مبارکه بازارچه مشاغل خانگی ویژه بانوان با همکاری شهرداری در شهر کرکوند راه اندازی شد . اسفندیاری مسئول امور زنان روستایی ترویج جهادکشاورزی شهرستان مبارکه ضمن بازدید از این بازارچه همراه با دیگر کارشناسان ترویج هدف اصلی راه اندازی این بازارچه را بازاریابی تولیدات زنان […]

به گزارش مبارکه نا  به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان مبارکه بازارچه مشاغل خانگی ویژه بانوان با همکاری شهرداری در شهر کرکوند راه اندازی شد .

اسفندیاری مسئول امور زنان روستایی ترویج جهادکشاورزی شهرستان مبارکه ضمن بازدید از این بازارچه همراه با دیگر کارشناسان ترویج هدف اصلی راه اندازی این بازارچه را بازاریابی تولیدات زنان و کسانی که تسهیلات وام مشاغل خانگی را دریافت نموده اند دانست و اظهار امیدواری نمود تا در آینده ای نزدیک این قبیل بازارچه های مشاغل خانگی در سطح شهرستان با مشارکت و همکاری جهادکشاورزی ایجاد و راه اندازی شود .

در این بازارچه که روزهای یکشنبه هر هفته از صبح تا ظهر دایر می باشد تولیدات زنان شهرکرکوند از قبیل انواع ترشی مرباجات ،‌سبزیهای معطر و خشک شده ،‌خیاطی ،‌گلدوزی ،‌هنرهای دستی ،‌نان خانگی به معرض فروش گذاشته می شود .

ضمنا ورود و خروج در این بازارچه ویژه بانوان و فروشندگان زن می باشد .