دراین اجلاس مسولین کارگروهای اجتماعی وفرهنگیان در خصوص امر به معروف وسبک زندگی اسلامی به بیان دیدگاها خود پرداختند.

دومین اجلاس مجمع بسیج شهرستان مبارکه مورخ 26 آذر 1393  باحضور مسولین ونخبگان بسیجی اقشارمختلف بسیج در سالن اجتماعات شهرداری مبارکه برگزار شد،

دراین اجلاس مسولین کارگروهای اجتماعی وفرهنگیان در خصوص امر به معروف وسبک زندگی اسلامی به بیان دیدگاها خود پرداختند.

درابتدا ریس مجمع آقای جمشید زمانی اهداف برگزاری اجلاس را برای حاضرین دراجلاس تشریح کردند.

سپس  سخنران این اجلاس حجت الاسلام و المسلمین خراسانی در خصوص اخلاق نبوی اظهاراتی را ایراد فرمودند.

در پایان پس از قرائت بیانیه  جناب سرگرد عزیز خانی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان مبارکه به جمع بندی مطالب ارائه شده شده پرداختند.

به گزارش مبارکه نا   جمشید زمانی روز پنجشنبه در دومین جلسه مجمع بسیج شهرستان مبارکه، که با حضور مسئولین شهرستان، مسئولین اقشار بسیج و نخبگان بسیجی در سالن اجتماعات شهرداری مبارکه برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری مجمع بسیج شهرستان تطبیق وضعیت موجود شهرستان از لحاظ مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با سیاست های کلی نظام و بالاخص سیاسیت هایی که از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ و تعیین شده است، می باشد.

زمانی افزود: مجمع بسیج شهرستان در واقع تعیین می کند که وضعیت موجود شهرستان به چه شکل می باشد و چگونه می توان به افق چشم انداز ۱۴۰۴ دست پیدا کرد و به تحقق جامعه اسلامی کمک کرد.

وی با بیان اینکه در این راستا کارگروه هایی تخصصی با موضوعات فرهنگی، سیاسی، سلامت ، بانوان، اقتصادی و اجتماعی تشکیل شده است، افزود: هدف این کارگروه ها ارائه راهکارهای مناسب جهت حل مشکلات شهرستان با استفاده از نظر نخبگان است.

وی تاکید کرد: مجمع بسیج شهرستان به دنبال راه حل اساسی و خروجی مناسب جهت حل مشکلات و معضلات جامعه مورد هدف است که با همفکری و تعامل بین مسئولین و نخبگان قابل حل و فصل می باشد .

جانشین فرمانده سپاه شهرستان مبارکه نیز با اشاره به اهمیت حضور بسیج در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور گفت: تقویت بعد علمی و معنوی دو عنصر مهم جهت حضور در همه صحنه هاست.

سرگرد عزیزخانی ترویج فرهنگ بسیج، ایجاد امنیت، آموزش های فرهنگی مذهبی، تقویت دانش و علم آموزی و گفتمان سازی در جامعه را مهمترین نتیجه مجامع عمومی بسیج عنوان کرد و افزود: باید در جامعه منویات مقام معظم رهبری پیگیری شود و رهنمود های ایشان مسیر حرکت باشد.

 

 

54542  dfdrgdg  54870  sdfgsg

sewrwer t6758658 ty7r567 54548 dtser fyurdt7y reer66660