به گزارش مبارکه نا ،به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد مباركه ،سرپرست دانشگاه در اين مراسم كه با حضور جمعي از مسئولان شهرستان برگزار شد، پيشرفت و بالندگي ايران اسلامي را در تمام زمينه‌ها مديون خون شهيدان دانست و گفت: اين رتبه‌ها با تلاش و پشتكار دانشجويان به دست آمده است، هرچند زحمات استادان را […]

به گزارش مبارکه نا ،به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد مباركه ،سرپرست دانشگاه در اين مراسم كه با حضور جمعي از مسئولان شهرستان برگزار شد، پيشرفت و بالندگي ايران اسلامي را در تمام زمينه‌ها مديون خون شهيدان دانست و گفت: اين رتبه‌ها با تلاش و پشتكار دانشجويان به دست آمده است، هرچند زحمات استادان را هم نبايد ناديده گرفت.
دكتر عبدالله هادي، خاطرنشان كرد: يك رويه ثابت براي دانشجويان ممتاز داريم و آن هم شامل كساني مي‌شود كه رتبه‌هاي اول تا سوم رشته‌هاي مختلف دانشگاه را كسب مي‌كنند و در شكل ديگر از ديد علمي ممتازاني داريم كه در طول سال مقام‌هاي علمي و پژوهشي، فرهنگي و رزشي كسب كرده‌اند.
وي هدف از برگزاري اين مراسم را حمايت از دانشجويان ممتاز و فعالان فرهنگي، آموزشي، دانشجويي و ورزشي برشمرد و بر رقابت با دانشگاه‌هاي ديگر تاكيد كرد و افزود: دانشجويان ممتاز و فعال در حوزه‌هاي مختلف بايد خود را با دانشجويان ممتاز و فعال دانشگاه‌هاي ديگر مقايسه و سعي كنند در عرصه رقابت با ديگران هم موفق باشند تا بتوانيم در عرصه‌هاي بزرگ‌تر ملي و بين‌المللي رشد كنيم.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد مباركه، خواستار حركت دانش‌محور و پژوهش‌محور دانشجويان در راستاي ارتقاي آموزش و پژوهش در كشور شد.
حجت‌الاسلام حسن غلامي رئيس دفتر فرهنگ اسلامي واحد مباركه نيز از فلسفه و رسالت مهم دانشجويان در جامعه سخن گفت و اظهار كرد: دانشجو بايد عملگرا باشد و در همين راستا اصولش را خوب بشناسد. دانشجو همچنين بايد هدايتگر باشد؛ زيرا عملگرايي و پرداختن به اصول از جمله راهكارهاي انجام رسالت دانشجو و دانشگاهيان است.
16 15