به گزارش مبارکه نا ، مراسم توديع و معارفه حسن نجفيان و سعيد باقري با حضور مشاور استاندار و مدير كل حراست استانداري اصفهان در محل شهرداري مباركه برگزار شد. مدير كل حراست استانداري اصفهان در اين مراسم ضمن تسليت ايام اربعين سرور و سالار شهيدان جهان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) با بيان اينكه خدمت به […]

به گزارش مبارکه نا ، مراسم توديع و معارفه حسن نجفيان و سعيد باقري با حضور مشاور استاندار و مدير كل حراست استانداري اصفهان در محل شهرداري مباركه برگزار شد.
مدير كل حراست استانداري اصفهان در اين مراسم ضمن تسليت ايام اربعين سرور و سالار شهيدان جهان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) با بيان اينكه خدمت به مردم توفيق بزرگي است كه نصيب هر كسي نمي شود اظهار داشت : حوزه حراست با ديدگاه صيانتي در بستر اخلاق اسلامي حركت مي كند و اولويت اصلي آن سالم سازي محيط و پيشگيري است.
صفري با تشريح جايگاه و اهميت حراست در ادارات و شهرداري ها گفت: مهمترين كار حراست صيانت از كاركنان و جلوگيري از وقوع انحراف و كجروي است.
مدير كل حراست استانداري اصفهان با بيان اينكه كار حراست پيشگيري است نه مچ گيري افزود : هنر حراست اين است كه اجازه ندهيم اتفاقي بيفتد و مشكلي پيش بيايد.
رئيس اداره اطلاعات شهرستان مباركه با بيان اينكه نيروهاي حراست بايد مشاوران امين مديرانشان باشند گفت : نيروهاي حراست در حفظ سلامت اداري دستگاه هاي اداري شهرستان نقش بسزايي دارند.
وي با تشريح ويژگي هاي مسئولان و كاركنان حراست افزود: مسئولان و كاركنان حراست بايد با استقلال كامل، شجاعت، عدالت و ديانت وظايف محوله را به شايستگي انجام داده و از دستاوردها و آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي صيانت كنند.
اين مسئول اضافه كرد: آشنايي كاركنان حراست شهرداري ها به مباحث تخصصي شهرسازي و مديريت شهري ضروري است.
بابك ايرانپور در ادامه اين جلسه با اشاره به اينكه حراست بايد علاوه بر شناخت دنياي امروز، فضاي مناسب، همراه با اعتمادسازي را در راستاي كار به وجود بياورد، تصريح كرد: شهرداري ها به لحاظ وظايفي كه در عمران شهر و ارائه خدمات به شهروندان دارند بايد در تمام بخش هاي اداري و اجرايي افرادي آشنا به وظايف ذاتي اين نهاد را به كار بگيرند.
ايرانپور با بيان اينكه حراست امين مدير، پرسنل و چشم بيدار دستگاه اداري و همراه مردم است، اضافه كرد: آگاهي مسئولان و كاركنان حراست شهرداري ها از مباحث فني و اجرايي سبب مي شود اين بخش به خوبي بتواند كاركنان شهرداري ها را از لغزش و تهديد در امان داشته و مانع از تضييع حقوق عمومي شود.
عضو شوراي اسلامي شهر مباركه گفت: مسئولان حراست شهرداري ها مسئوليت سنگيني را در جلوگيري از هر گونه سوء استفاده از اموال عمومي در حوزه كاري خودشان برعهده دارند.
در پايان اين مراسم ضمن تقدير و تشكر از زحمات حسن نجفيان طي دوران خدمت در شهرداري ،سعيد باقري با حفظ سمت به عنوان سرپرست حراست شهرداري مباركه معرفي گرديد .

1 2 33 زذابیا