به گزارش مبارکه نا  به نقل از ایرنا، سردار ‘علی فضلی’ روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی ستاد اربعین شهرستان خرمشهر در سالن تجاری پایانه مرزی شلمچه، گفت: مسلمانان اعم از شیعه و سنی در این اجتماع میلیونی نشان دادند که با وجود مشکلات فراوان، در کنار همدیگر در برابر دشمن می ایستند. وی اضافه کرد: […]

به گزارش مبارکه نا  به نقل از ایرنا، سردار ‘علی فضلی’ روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی ستاد اربعین شهرستان خرمشهر در سالن تجاری پایانه مرزی شلمچه، گفت: مسلمانان اعم از شیعه و سنی در این اجتماع میلیونی نشان دادند که با وجود مشکلات فراوان، در کنار همدیگر در برابر دشمن می ایستند.

وی اضافه کرد: این اجتماع تنها به شیعه اختصاص ندارد و برادران دینی اهل سنت نیز در افتخارات این اجتماع عظیم مسلمانی سهیم هستند.

سردار فضلی همچنین با بیان اینکه اجتماع مسلمانان در کربلا، حیرت جهانیان را به همراه داشت، گفت: وحدت مسلمانان، محقق کننده همه اهداف بلند دین اسلام است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین با تاکید بر لزوم بسیج همه امکانات برای پذیرایی و جابجایی زائران بازگشته به کشور از سفر عتبات عالیات، افزود: لازم است با احصاء نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف، از تجربیات امسال برای بهبود کیفیت خدمات به زائران در مراسم های نظیر آن استفاده شود.

وی همچنین با بیان تردد بخش اعظم زائران بازگشته به کشور از مرز مهران استان ایلام، گفت: تردد شهروندان کشور از این مرز بیش از دو مرز چذابه و شلمچه بود و لازم است امکانات این مرز نیز افزایش یابد.

سردار فضلی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 50 هزار خودرو در پارکینگ مهران پارک شده است، ادامه داد: امید است با همکاری بین بخشی دستگاه ها، رضایت زائران امام حسین(ع) فراهم شود.

به گزارش ایرنا، جانشین سازمان بسیج مستضعفین به منظور بررسی روند تردد زائران بازگشته به کشور از مرزهای شلمچه و چذابه، روز یکشنبه به استان خوزستان سفر کرده است.