به گزارش مبارکه نا  به نقل از الاخبار، این روزنامه صهیونیستی نوشت که صهیونیست های ساکن شهرک های شمال فلسطین اشغالی و نزدیک جنوب که شب و روز خود را با ترس از تونل های حزب الله سپری می کنند، دست به دامن صهیونست های ساکن جنوب فلسطین اشغالی شده تا شاید بتوانند از تجربه […]

به گزارش مبارکه نا  به نقل از الاخبار، این روزنامه صهیونیستی نوشت که صهیونیست های ساکن شهرک های شمال فلسطین اشغالی و نزدیک جنوب که شب و روز خود را با ترس از تونل های حزب الله سپری می کنند، دست به دامن صهیونست های ساکن جنوب فلسطین اشغالی شده تا شاید بتوانند از تجربه آنها در مبارزه با تونل های مقاومت فلسطین در غزه استفاده کنند.

معاریو افزود که نمایندگان 7 شهرک صهیونیست نشین منطقه الجلیل الاعلی که در یک کلیومتری مرز با جنوب لبنن قرار دارند با همتایان خود در شهرک های منطقه اشکول نزدیک نوار غزه تماس گرفته تا شاید بتوانند از تجربه آنها در جریان عملیات اخیر علیه نوار غزه استفاده کنند.

این روزنامه صهیونیستی خاطرنشان کرد که شهرک نشینیان صهیونیست همچنان از نیروهای امنیتی خواستار برخورد جدی با این نگرانی آنها هستند.

معاریو به نقل از « گیورا زلتس» یک صهیونیست نوشت که بدون شک نتایج عملیات اخیرعلیه نوارغزه بر شهرک نشینان نزدیک مرزها در شمال فلسطین اشغالی تاثیرات منفی زیادی گذاشته و بویژه مشاهده تونل های غزه کافی بود که نگرانی و ترس آنها را مضاعف کند

وی افزود: وقتی می گوییم ترس از تونل ها به این معناست که از قدرت نفوذ حزب الله می ترسیم و معتقدیم این ترس از قدرت حزب الله همواره همواره وجود دارد و تنها به تونل ها منحصر نمی شود.

زلتس اضاله کرد : شهرک های ما به مرزهای با لبنان بسیار نزدیک هستند و نیروهای حزب الله هرگاه بخواهند از همه راه های ممکن و نه فقط تونل ها می توانند از مرز عبور کنند و ما باید همواره در حالت آمادگی بسر ببریم.

معاریو نوشت که « حاییم یلین» یک صهیونیست ساکن شهرک های منطقه اشکول نزدیک نوار غزه به شهرک نشینانان شمال فلسطین اشغالی توصیه کرده است که به « شعور امنیتی» خود اعتماد وشهرک های نزدیک مرز با جنوب لبنان را بدون تردید و درنگ تخلیه کنند.