180 نماینده مجلس شورای اسلامی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری موفق دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی به میزبانی این وزارتخانه در تهران تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش مبارکه نا   به نقل از  خبرنگار پارلمانی ایرنا، این نامه را ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس در پایان جلسه علنی روز سه شنبه قرائت کرد.

در پایان جلسه علنی امروز (سه شنبه) همچنین تذکرات کتبی تعدادی از نمایندگان توسط حسین سبحانی نیا عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد.

نادر قاضی پور از رضا محجوب و حسین سبحانی نیا در تذکری به رییس جمهور خواستار لغو مصوبه معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در مورد اضافه کرد حقوق کارکنان که مغایر با قانون برنامه است، شدند.

همچنین بهرام بیرانوند و مجتبی رحماندوست در تذکری کتبی خواستار پرهیز از اظهارنظرهای شبهناک و خوشایند جبهه فتنه مشابه سخنرانی 16 آذر شدند.

ابراهیم کارخانه ای در تذکری کتبی به رییس جمهور خواستار صدور لغو مصوبه افزایش خارج از سقف قیمت نان شد.

مهدی امیرآبادی نماینده مردم قم هم در تذکر کتبی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم رعایت بیمه خبرنگاران و همچنین مداحان تاکید کرد.

ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان هم در تذکر کتبی خود به وزیر ورزش و جوانان خواستار تعیین تکلیف روسای فدراسیون های هندبال و بسکتبال شد.

وی همچنین در تذکر دیگری به «محمد فرهادی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواستار توضیح درباره علت لغو سخنرانی حسین شریعتمداری در دانشگاه امیرکبیر شد.

عزیز اکبریان، سید سعید زمانیان و محمدجواد کولیوند در تذکر کتبی به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار توضیح درباره علت افزایش قیمت نان و همچنین جلوگیری از آن شدند.