به گزارش مبارکه نا   به نقل از روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کرمان، قربان شاهینی در تشریح این ماجرا افزود: از طریق تماسی در ساعت 13 و 30 دقیقه روز پنجشنبه 13 آذر 93 با مرکز فوریت های پلیس ریگان از وقوع قتل فردی به نام ا.ش در جنگل های منابع طبیعی روستای ده رضا […]

به گزارش مبارکه نا   به نقل از روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کرمان، قربان شاهینی در تشریح این ماجرا افزود: از طریق تماسی در ساعت 13 و 30 دقیقه روز پنجشنبه 13 آذر 93 با مرکز فوریت های پلیس ریگان از وقوع قتل فردی به نام ا.ش در جنگل های منابع طبیعی روستای ده رضا و حسین آباد دامداری از توابع بخش مرکزی ریگان توسط افراد ناشناس خبر داده شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی بلافاصله در محل حادثه که در جنگل منابع طبیعی قرار داشته و با خودرو قابل تردد نبود حاضر شدند و صحنه جرم توسط پلیس جنایی آگاهی بازسازی و دستور قاطع دستگیری و برخورد با قاتل یا قاتلان صادر شد.

شاهینی بیان کرد: ماموران آگاهی موفق شدند کمتر از 24 ساعت قاتلان که دو مرد و یک زن بودند و مقتول را با ضربات قمه از پای در آورده بودند شناسایی و دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: پس از تحقیقات جامع و کامل اولیه در دادگستری شهرستان ریگان متهمان به بزه انتسابی با همدستی همسر مقتول که مدت یک هفته از ازدواج آنها می گذشت اعتراف کردند و قرار بازداشت آنها صادر شده است.