مدير تاكسيراني و نظارت بر حمل و نقل و ترافيك شهر مباركه گفت:

به گزارش مبارکه نا ،بيژن بيژني با اشاره به تهيه جدول جرائم مربوط به تخلفات تاكسيران ، تاكسيدار و شركت هاي حمل ونقل مسافربري درون شهري سال ۹۳ گفت : سازمان تاكسيراني در قبال شكايات مردمي مبني بر تخلفات رانندگان در اين حوزه آمادگي رسيدگي جدي و برخورد قانوني را دارد.
بيژني با بيان اينكه مهمترين مسئله براي ما قانون مداري است گفت: واحد تاكسيراني ونظارت بر حمل ونقل وترافيك شهرداري مباركه در راستاي ايجاد نظم وانضباط وهدفمند كردن فعاليت هاي شركت هاي حمل ونقل مسافربري ورانندگان تاكسي هاي تلفني، سرويس مدارس ، مديران شركت ها ورانندگان تاكسي هاي درون شهري اقدام به تهيه جدول مدون جرائم مربوط به تخلفات افراد زيربط در اين رسته بر اساس مصوبه شماره ۱۸۳۲/۹۳ مورخ ۱۶/۴/۹۳ شوراي اسلامي محترم شهر مباركه نموده است.
وي با اشاره به اينكه با متخلفان با توجه به موارد عنوان شده در جدول تخلفات مصوبات شوراي اسلامي شهر مباركه برخورد مي‌شود گفت : شهروندان بايد در زمان مواجه شدن با دريافت كرايه‌اي بيش از مصوبه شوراي شهر توسط رانندگان تاكسي، تخلف اين افراد را به تاكسيراني گزارش بدهند.
بيژني گفت : شايسته است كليه رانندگان ،مديران و دست اندركاران مرتبط با فعاليت هاي حمل ونقل درون شهري ، ضمن رعايت كد هاي مندرج در جدول مذكور، از هرگونه اقدام غير ضابطه اي خارج از قوانين مندرج ، به صورت جدي اجتناب نموده و همچون گذشته مقيد به خدمتگزاري صادقانه و متعهدانه به شهروندان گرامي باشند.
مدير تاكسيراني و نظارت بر حمل و نقل و ترافيك شهرداري مباركه با اشاره به اينكه هرگونه افزايش كرايه در بخش تاكسيراني با مصوبه شوراي اسلامي شهر همراه است، اضافه كرد: تمام رانندگان تاكسي در شهر مباركه بايد براساس نرخ مصوب شده از سوي شوراي شهر كرايه خود را از مسافران دريافت كنند.
وي با بيان اينكه قانومنداري براي برخي اقشار اعم از رانندگان به ويژه رانندگان تاكسي از واجبات است گفت : جدول نرخ كرايه جديد مسيرهاي داخل شهري و بين شهري مباركه اعم از تاكسي خطي – گردشي،بيسيم و دربستي در جدول زير آمده است و در صورت دريافت كرايه خارج از اين جدول توسط رانندگان، تخلف محسوب مي شود.
وي با اشاره به اينكه در واحد تاكسيراني جدول تخلفات در تمام زمينه‌ها براي رانندگان تاكسي وجود دارد، تأكيد كرد: در اين جدول عدم رعايت نرخ مصوب توسط تاكسيرانان پيش‌بيني شده است.