فرماندار شهرستان مباركه بر برگزاري هر چه باشكوهتر و مردمي جشن ها و مراسم دهه فجر در شهرها و روستاهاي اين شهرستان تاكيد كرد.

به گزارش مبارکه نا  ، سيد محمد علي احمدي در نخستين نشست ستاد بزرگداشت ايام الله دهه مبارك فجر شهرستان مباركه، گفت: بايد در اين ايام فضايي بانشاط و اميدوار كننده براي مردم ترسيم شود.
احمدي گفت: برگزاري مراسم دهه فجر بايد در خور و شان نظام جمهوري اسلامي باشد و خدمات و دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي در اين ايام براي جوانان و نوجوانان به خوبي تبيين شود.
وي با بيان اينكه انقلاب متعلق به مردم است و برگزاري جشن هاي دهه فجر انقلاب اسلامي بايد توسط مردم ،نهادها و تشكلات مردمي برگزار شود افزود: ملت انقلابي ايران همواره در همه عرصه هايي كه انقلاب و نظام به وجود آنها نيازمند بوده حضور يافته اند.
احمدي با تاكيد بر اينكه شان اين مردم خدمت است گفت: مديران و مسوولان به عنوان خادمان مردم بايد از تمام توان و استعداد خود براي خدمت به مردم استفاده كنند.
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مباركه نيز در اين نشست با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران اتفاقي عظيم و تاريخي بود كه بدون بصيرت، استقامت، پايداري مردم و مهم تر از همه اراده خلل ناپذير هدايت گر آن امكان به وقوع پيوستن نداشت اظهار داشت : حضور پرشور و گسترده مردم در برنامه هاي دهه فجر مي تواند موجبات يأس و نااميدي و سرخوردگي دشمنان نظام را به دنبال داشته باشد.
حسين رحيمي با بيان اينكه دهه فجر يادآور به نتيجه رسيدن مبارزات خونين مردم با طاغوت است گفت: برنامه هاي گراميداشت دهه فجر شهرستان مباركه در قالب يك ستاد اصلي، شش ستاد فرعي و ۱۵ كميته تخصصي برگزار خواهد شد.
رحيمي با بيان اينكه مردم بايد در مراسم بزرگداشت دهه فجرحضور جدي داشته باشند اظهار داشت: در راستاي برگزاري باشكوه برنامه هاي دهه فجر كميته هاي تخصصي ۱۵ گانه قرآن و مساجد و تشكل هاي مذهبي ، فضاسازي و تزئينات شهري ، ايثارگران، دانش آموزي و كودك و نوجوان، دانشجويي، ورزش و جوانان، بانوان، اصناف، بسيج و نيروهاي مسلح، كارگري، روستايي و عشايري، همياري و تشكل هاي مردمي ، فرهنگي و هنري ، انتظامات و كميته مراسم در ستاد بزرگداشت دهه فجر تشكيل خواهد شد.