به گزارش مبارکه نا  به نقل از روابط عمومی واحددانشگاه آزاد مبارکه  ؛در این دیدار دکترعبداله هادی با تقدیر از مقام شامخ شهیدان والامقام کشور عزیزمان ، شهدا را برترین فرزندان این مملکت دانست که مصداق بارز مجاهدت در راه آرمان‌های انقلاب و ملتشان می‌باشند. وی ضمن سپاس و ادای احترام نسبت به جایگاه رفیع […]

 

 به گزارش مبارکه نا  به نقل از روابط عمومی واحددانشگاه آزاد مبارکه  ؛در این دیدار دکترعبداله هادی با تقدیر از مقام شامخ شهیدان والامقام کشور عزیزمان ، شهدا را برترین فرزندان این مملکت دانست که مصداق بارز مجاهدت در راه آرمان‌های انقلاب و ملتشان می‌باشند. وی ضمن سپاس و ادای احترام نسبت به جایگاه رفیع شهیدان،خانواده شهدا را اسوه صبر و پایداری و الگوی حسنه جامعه دانست.

همچنین حاج محمد ضیایی پدر ۴ شهید والامقام نیز در این دیدار با بیان سجایای علمی و اخلاقی این شهیدان بزرگوار خطاب به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت: خداوند به من ۵ فرزند پسر داده که چهارنفر از آنها به درجه شهادت نائل آمده اند و امروز برخود می‌بالم که شاهد بروز و ظهور خادمینی همچون شما هستیم .

وی افزود : دنبال پست و مقام نبوده ام و نیستم و می خواهم آزاد به مردم خدمت کنم وی در ادامه افزود :مسوولین باید قدر خود را بدانند و کار را برای رضاء خدا انجام دهند و کار اگر برای ریا و خودنمایی باشد خود را ازبین برده اند.وی در خصوص دانشگاه گفت : دانشگاه و دانشجو سرمایه های این مملکت هستند و این قشر تحصیلکرده بودند که در هشت سال دفاع مقدس جلوی دشمن اسقامت کردند.

9