به گزارش مبارکه نا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بهرام سبحانی در پاسخ به این سوال که فولاد مبارکه چه برنامه‌هایی برای تکمیل پروژه ورزشگاه نقش جهان دارد، و به‌طور کلی درباره چگونگی اجرای مفاد این توافق‌نامه اظهار داشت: در‌پی تفاهم چند جانبه‌ای که به امضای وزارت ورزش و جوانان، سازمان ورزش جوانان استان، استانداری اصفهان و فولادمبارکه رسیده این نقل و انتقال در مرحله نخست بر روی کاغذ نهایی شد.

 

به گزارش مبارکه نا   به نقل از  روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بهرام سبحانی در پاسخ به  این سوال که فولاد مبارکه چه برنامه‌هایی برای تکمیل پروژه ورزشگاه نقش جهان دارد، و به‌طور کلی درباره چگونگی اجرای مفاد این توافق‌نامه اظهار داشت: در‌پی تفاهم چند جانبه‌ای که به امضای وزارت ورزش و جوانان، سازمان ورزش جوانان استان، استانداری اصفهان و فولادمبارکه رسیده این نقل و انتقال در مرحله نخست بر روی کاغذ نهایی شد.

وی افزود: ما به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در اسرع وقت با فراخوان پیمانکار پروژه، در بازه زمانی 20 ماهه به تعهدات خود عمل کرده، و با توجه به تجارب ارزنده فولاد مبارکه در این زمینه، پیش‌بینی می‌شود این ورزشگاه پیش از موعد مقرر تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به چگونگی آغاز عملیات تکمیل ورزشگاه بیان کرد: ظرف یکی دو هفته آینده با فراخوان پیمانکار مربوطه و احیای مجدد کارگاه پیمانکار، تکمیل پروژه از سر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: ما برنامه داریم فارغ از زما‌بندی اتمام کل پروژه، در فاز نخست و در نخستین فرصت در 6 ماه شرایطی فراهم کنیم که تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بتواند تمرینات و بازی‌‌های خود را در زمین این ورزشگاه انجام دهد.

سبحانی گفت: از آنجایی که در فولاد مبارکه تمامی فعالیت‌ها با تعریف پروژه و اولویت‌بندی اجرای فازها اجرای می‌شود، درباره ورزشگاه نقش‌جهان نیز به همین صورت عمل کرده و با اولویت‌بندی مراحل تکمیل ورزشگاه در زمینه‌های ورودی‌‌ها، سکوها، محوطه‌سازی، زمین چمن و امور ساختمانی و تاسیسات را تکمیل می‌کنیم، و ورزشگاه را با تمامی تجهیزات براساس  استانداردهای روز تکمیل می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه در زمینه‌های اتمام سازه و ابنیه ورزشگاه بر‌عهده فولاد مبارکه بوده و مباحثی از قبیل تامین آب و برق و گاز و سایر سرویس‌های موردنیاز به‌‌عهده وزارت ورزش جوانان استان بوده، که امیدواریم آنها نیز به‌موقع انجام شود تا بتوانیم بدون معطلی ورزشگاه را به جوانان ورزشکار و مردم ورزش دوست استان تحویل دهیم.

مدیر‌عامل فولاد مبارکه اصفهان در پاسخ به این سوال که جایگاه ورزش و سلامتی کارکنان و جامعه در فولاد مبارکه چگونه تعریف شده، اظهار کرد: فولاد مبارکه با خانواده‌های کارکنان خود دارای یک جمعیت 80 هزار نفری بوده، بنابراین نمی‌تواند نسبت به سلامت روحی، جسمی و فکری آنها بی‌تفاوت باشد.

وی افزود: فولاد مبارکه مقوله ورزش را در 3 زمینه ورزش همگانی کارکنان و خانواده آنها، با صدور 61 هزار کارت الکترونیکی ورزشی و انعقاد قرارداد با امکان ورزشی در سطح استان برنامه‌ریزی و اجرا کرده در عین‌حال تاسیسات ورزشی در محل کارخانه برای کارکنان و مسابقات داخلی در نظر گرفته شده است.

سبحانی بیان کرد: در بخش دیگر، ورزش قهرمانی را در قالب باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دنبال کرده که در رشته‌ها و در رده‌های سنی مختلف انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بخش سوم نیز مربوط به کمک‌هایی بوده که فولاد مبارکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به‌منظور توسعه اماکن ورزشی استان متقبل شده، و بازسازی استخر ابوذر که یکی از قدیمی‌ترین استخرهای اصفهان بوده و در هفته جاری برای بهره‌برداری مردم شریف اصفهان با صرف هزینه‌ای نزدیک به 160 میلیون تومان ‌به مسؤلان مربوطه تحویل شده، از این جمله این مشارکت‌ها است.