به گزارش مبارکه نا،درتاریخ پنج شنبه ۶آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۰دقیقه بعدازظهرآئین مقدس غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در گلزار های مختلف شهرستان مبارکه با حضور خانواده های شهدا، جمعی از مسئولین و خیل کثیری از مردم انقلابی و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان مبارکه در فضایی اکنده از معنویت برگزار گردید.

به گزارش مبارکه نا ،درتاریخ پنج شنبه ۶آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۰دقیقه بعدازظهرآئین مقدس غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در گلزار های مختلف شهرستان مبارکه با حضور خانواده های شهدا، جمعی از مسئولین و خیل کثیری از مردم انقلابی و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان مبارکه در فضایی اکنده از معنویت برگزار گردید.

این مراسم ابتدا با نثار فاتحه ای بر روح امام راحل و شهدای گلگون کفن آغاز و بعد از آن به غبارروبی قبور شهدا با عطر و گلاب پرداختند سپس با گل افشانی و نثار شاخه های گل بر مزار شهدا با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا، تجدید عهد و میثاقی مجدد کردند که همواره رهرو راه آنان بوده و برای رسیدن به این آرمان مقدس، گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العضمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب باشند. شایان ذکر است این مراسم به صورت همزمان در شهر های مختلف شهرستان مبارکه همچون کرکوند، زیبا شهر، طالخونچه، دیزیچه و همچنین روستا های تابع برگزار گردید.
1

5
6
7

8
9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27