مراسم تجليل از خانواده شهداي روستاي کوشکچه در مسجد جامع اين روستا با حضور امام جمعه شهرستان مبارکه حجت الاسلام والمسلمين محمدي به همراه امام جماعت روستاي کوشکچه حاج آقا حيدري و حاج آقا محمدي امام جماعت روستاي دستگرد و جمع کثيري از مردم روستا حضور داشتند.

به گزارش مبارکه نا مراسم تجليل از خانواده شهداي روستاي کوشکچه در مسجد جامع اين روستا با حضور امام جمعه شهرستان مبارکه حجت الاسلام والمسلمين محمدي به همراه امام جماعت روستاي کوشکچه حاج آقا حيدري و حاج آقا محمدي امام جماعت روستاي دستگرد و جمع کثيري از مردم روستا حضور داشتند.
اين مراسم با تلاوت آياتي از کلام الله مجيد آغاز شد
سخنران مراسم امام جمعه شهرستان مبارکه بود که ايشان به مقام والاي شهداء و نقش مهم آنان در طي 8 سال دفاع مقدس اشاره کردند و از ايثار و فداکاري ناشي از ايمان بالا و اعتقاد راسخ به اسلام و امام امت گفتند و اينکه چگونه رزمندگان اسلام در طي سالهاي دفاع مقدس با دستهاي خالي اما با تربيت مناسبي در کانون خانواده ي مکتبي که خود را وام دار انقلاب اسلامي ميدانستند اشاره کرد.
اين مراسم با مداحي يکي از مداحان اهل بيت همراه شد و با تجليل و قدرداني از خانواده ي گرانقدر شهداء با اهداء لوح يادبود به پايان رسيد.
لازم به ذکر است سرگرد پاسدار سلطاني جانشين فرماندهي محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شهرستان و همچنين فرمانده حوزه 3مقاومت بسيج امام حسن عليه السلام فخري از ميهمانان اين جمع بودند که در مراسم اهداء لوح شرکت کردند.
گفتني است اين مراسم هر سال به تلاش پايگاه مقاومت بسيج شهداي کوشکچه و پايگاه صديقه کبري عليه السلام و هيئت امناء مسجد روستا برگزار ميشود.
همچنین هماهنگی مسائل فرهنگی  توسط سرگرد پاسدار مقیمی مسئول فرهنگی ناحیه و تدارکات و برنامه  ریز اصلی این مجموعه بر عهده سرگرد پاسدار ابوطالبی مسئول عملیات سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه بود.

IMG_3296 IMG_3275IMG_3232 IMG_3278 IMG_3269 IMG_3291 IMG_3305 IMG_3326 IMG_3328 IMG_3332 IMG_3347 IMG_3365 IMG_3369 IMG_3377