به گزارش مبارکه نا : سرهنگ ‘ رسول قاسمی ‘ روز دوشنبه در همایش بسیج و اصناف شهرستان مبارکه گفت: بسیج اصناف به عنوان یکی از بازوان فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی جامعه است که نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارد. فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان مبارکه تاکید کرد: اقشار مختلف جامعه در این برهه زمانی باید […]

به گزارش مبارکه نا : سرهنگ ‘ رسول قاسمی ‘ روز دوشنبه در همایش بسیج و اصناف شهرستان مبارکه گفت: بسیج اصناف به عنوان یکی از بازوان فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی جامعه است که نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان مبارکه تاکید کرد: اقشار مختلف جامعه در این برهه زمانی باید به حرف های رهبر معظم انقلاب که دیده بان انقلاب هستند، بیش از پیش توجه کنند.

وی در ادامه بیان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی به مولفه های اعتماد به نفس، حلم خودباوری و توکل به خدا نیاز دارد.

وی از بسیج اصناف به عنوان یکی از بازوان فرهنگی، اجتماعی مجموعه سپاه و بسیج نام برد و افزود: یکی از برنامه های جدی در بسیج اصناف آشنا کردن اصناف و بازاریان بافقه بازار و تجارت است به این معنا که سیره ائمه اطهار(ع) را در کسب و کار حلال در جامعه ترویج دهیم.

تقویت فرهنگ کار و تولید، اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف، حمایت از تولید ملی، استفاده از تمامی ظرفیت های کشور، روح خود باوری و حمایت از بخش خصوصی از جمله موضو عات این همایش بود.