پدریک داعشی:

«ناصر مثنی» 20 ساله از جنگجویان گروهک تروریستی – تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به ” داعش ” است. او قبل از سفر به سوریه دانشجوی رشته پزشکی در یکی از دانشگاه های انگلیس بوده است.

او که یمنی تبار است، تبعه کشور انگلیس و ساکن شهر “کاردف” در استان “ویلز” بوده اما از مدت ها پیش به سوریه سفر کرده تا در کنار “داعش” به آدم کشی و انجام عملیات ها و ارتکاب جنایت های مختلف علیه ملت مظلوم سوریه اقدام کند.

پدر وی اخیرا در گفتگویی از پسرش اعلام برائت کرد و او را “شیطان” نامید. وی اعلام کرد که به مادر و دیگر فرزندان این خانواده دستور داده که همه عکس های او را پاره کرده و دیگر تصویری از وی در خانه نگهداری نکنند زیرا او دیگر فرزند این خانواده نیست. بنده حاضر نیستم اثری از یک “شیطان” واقعی در خانه ام باقی بماند.

وی در ادامه گفت: آرزوی بنده این است که او به انگلیس بازگردد تا بازداشت و روانه زندان شود. او به خانواده و این کشور خیانت کرده است. او با این کارش مرا منهدم کرد.

قابل به ذکر است، «ناصر مثنی» اخیرا با انتشار کیلیپی در فضای مجازی، جوانان جهان به ویژه انگلیس را به رفتن به سوریه و عراق با هدف پیوستن به گروهک تروریستی “داعش” و برای جنگیدن دعوت کرده است!

نکته تعجب برانگیز این است که او هنگام سفر به سوریه، برادر کوچک تر خود را که تنها 17 سال سن داشته را نیز فریب داده و با خود به سوریه برده است.

در پایان لازم به ذکر است آمار دقیقی از تعداد انگلیسی هایی که به “داعش” پیوسته اند در دست نیست اما آمار اولیه و غیر رسمی اعلام شده توسط مقامات انگلیسی نشان می دهد که بیش از 500 انگلیسی در گروهک تروریستی – تکفیری “داعش” فعالیت می کنند.
منبع:شیعه آنلاین