امام جمعه موقت مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نا، حجت الاسلام والمسلمین شریفی امام جمعه موقت شهرستان مبارکه در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اتفاقات روی داده در غزه قلب بشريت را جريحه دار كرده است به صورتی که مسلمان و غیر مسلمان و هر كسي كه انسان باشد و انسانيت داشته باشد این صحنه های دلخراش را ببيند قلبش جريحه دار مي شود.
همچنین ایشان با اشاره به کشور عراق و تخریب اماکن دینی در این کشور گفت: تشکیل گروهک داعش از 20 سال پیش برنامه ریزی و در اردن آموزش نظامی دیده اند پس مردم نمازگذار باید بیدار باشند و برای این بیداری باید مطیع محض ولايت فقيه باشيم كه امام راحل فرمودند: پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا آسيبي به مملکت شما نرسد .
امام جمعه مبارکه با اشاره به تخريب قبور ائمه بقيع به دست وهابيت گفت : در دنياي اسلامي مزاحمي بدتر از كساني كه ادعا مي كنند خادم الحرمين هستند وجود ندارد که همهی اینها وهابي هایی هستند که پایبند به هیچ چیزی نیستند.
وی ادامه داد: وهابیون میدانند که این قبور مقدس دفن نیستند بلکه دفینه و گنجی برای بشریت هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز در تقویم به نام روز حقوق بشر اسلامي نام گذاری شده است گفت: کسانی که در غزه به شهادت می رسند بشر و انسان نيستند؟ پس این افراد چرا از حقوق بشر و كرامت اسلامي دفاع نمي كنند؟