عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: وزارت ورزش وظیفه دارد بعد نظارتی خود را در این زمینه تقویت کند و ضمن پیگیری تخلف صورت گرفته از سوی مراجع قضایی باید با دستگاه های نظارتی که در این زمینه کم کاری کردند نیز برخورد کند.

سیدمهدی هاشمی ، با انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان فوتبال لیگ برتر کشور مبنی بر جعل کارت پایان خدمت سربازی، گفت: افرادی که به نوعی شاخص در جامعه محسوب می شوند و مردم از آنها انتظار و توقع دارند باید بیش از سایر افراد مسائل اخلاقی و قانونی را رعایت کنند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس بر همین اساس تصریح کرد: وقتی در زمینه عدم رعایت قانون از سوی این افراد موردی اثبات و یا اعلام شد باید حداکثر برخورد ممکن با افراد خاطی صورت گیرد و به هیچ وجه اغماضی در این زمینه پذیرفته نیست.

هاشمی هم چنین تاکید کرد: ورزشکاران باید الگوهای اخلاق و قانون مداری در جامعه باشند و نباید با توجه به محبوبیتی که بین مردم دارند شاهد چنین مسائلی باشیم.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در پایان به وظیفه وزارت ورزش به عنوان ارگان متولی این امر اشاره و خاطرنشان کرد: وزارت ورزش وظیفه دارد بعد نظارتی خود را در این زمینه تقویت کند و ضمن پیگیری تخلف صورت گرفته از سوی مراجع قضایی باید با دستگاه های نظارتی که در این زمینه کم کاری کردند نیز برخورد کند.
منبع:خانه ملت