امام جمعه مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با اشاره به حضور پرشور مردم روزه دار و دین دار شهرستان از آنان تشکر کرد و گفت: امسال حضور جوانان و نوجوانان بیشتر از سالهای گذشته بود و این خود نور امیدی است که در دل مجاهدین اسلام در سراسر جهان روشن میکند.

ایشان ادامه داد: رژیم صهیونیستی با شروع جنگ تصور میکردند که در لحظات اول پایگاه های حماس را از بین می برند اما هنوز بعد از دو الی سه هفته از شروع جنگ، موشکهای حماس همچنان در سرزمینهای اشغالی فرود می آید و فضایی از رعب و وحشت را در اسرائیل ایجاد کرده است.

امام جمعه شهرستان مبارکه با اشاره به نزدیکی عید سعید فطر از مردم خواست: تجربه ی یک ماه روزه داری و ترک گناه و همچنین کنترل زبان و چشم را در خود حفظ کنند و از این موقعیت به عنوان سکوی پرش برای قله های بالاتر استفاده کنند.

وی با اشاره به این ایام که مصادف است با عملیات مرصاد گفت: منافقین در ابتدای امر وقتی، سهم لازم را از حاکمیت نبردند، بزرگان کشور ما را به شهادت رساندند و وارد جنگ مسلحانه شدند. عملیات مرصاد در 5مرداد با فرماندهی سپاه و پشتیبانی بسیار ارزشمند نیروی ارتش انجام گرفت.

امام جمعه شهرستان مبارکه در پایان سالگرد برپایی اولین نماز جمعه در کشور عزیزمان را تبریک گفت و افزود: نماز جمعه به همه ی عرصه های فردی، اجتماعی و سیاسی توجه دارد و امروز بیش از700 نماز جمعه در سراسر کشور برپا میشود…