رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه گفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی قاطع به بی عدالتی و ظلم در جهان است.

حجت الاسلام حسین کیانی روز جمعه در گفت و گو با  ایرنا با بیان اینکه راهپیمایی امسال روز قدس از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است، افزود: با توجه به گسترش جنایات صهیونیست ها و کشتار مردم غزه، راهپیمایی روز قدس اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام کیانی با اشاره به جنایات ددمنشانه و ضد بشری رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اظهار کرد: حوادثی که این روزها در غزه رخ می دهد، موجب رنجش خاطر تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان شده است.

 

وی با بیان اینکه مسئله قدس اختصاص به یک مذهب و یا فرقه خاصی ندارد، بیان داشت: همه انسانهای آزاده جهان از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه خشمگین بوده و آنرا محکوم می کنند.

 

حجت الاسلام کیانی، نمایش وحدت و یکپارچگی جهانی و بیداری اسلامی و اعلام انزجار جهانی علیه رژیم جعلی صهیونیست را از مهمترین دستاوردهای راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد و گفت: بی تردید محکوم کردن این فجایع انسانی از سوی هر فرد مسلمان و غیر مسلمان در واقع اهمیت دادن و ارج گذاشتن به مقام انسان و کرامت انسانی است.

 

وی با بیان اینکه دشمن توطئه تفرقه در جهان اسلام را دنبال می کند، افزود: حضور حماسی و یکپارچه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس پشتوانه ای برای امنیت ملی، مطالبه حقوق ملت ایران در مذاکرات هسته ای و فراهم کردن زمینه چانه زنی برای تیم مذاکره کننده کشورمان می باشد.