مردم انقلابی مبارکه با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، شکوه اسلام در برابر خفت و خواری ظلم و کفر را نشان دادند و یک‌صدا فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را طنین‌انداز کردند.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نا، مردم شهرستان مبارکه اعم از زن و مرد ، کودک و پیر ، جوانان و نوجوان ، دختر و پسر ، مادر و کودک ، پیرمرد و پیرزن آمده اند تا به مردم غزه بگویند که تنها نیستند و همواره از آنها دفاع خواهد شد و پیامشان به جلادان کودک کش رژیم صهیونیستی اینست که دست ازنسل کشی بردارید که خداوند با ظالمان تسویه حساب بدی خواهد کرد.

مردم مبارکه که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس، شهدای بسیاری را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند، امروز هم با همان شور و حال به خیابان‌ها آمده‌اند تا به استکبار جهانی ثابت کنند که این مردم، همان مردمی هستند که سال‌ها پیش انقلاب کردند و اکنون نیز حضور هیچ ظالمی را در دنیا برنمی‎تابند.

شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل مانند تمام راهپیمایی های برگزار شده از جمله شعارهای اصلی راهپیمایان مردم مبارکه بود.

همچنین مسئولین شهرستان مبارکه هم به خیابانها آمده بودند تا همگام با مردم ندای مظلومیت مردم فلسطین و غزه و جنایات اسراییل را فریاد بزنند .