امام جمعه مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد محمدی خطیب خطبه های نماز جمعه مبارکه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی افزود: ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی و تقوا است و در این ماه فرصتی برای انسان فراهم شده است که قلب ها، چشم ها و زبان انسان پاک تر و آماده تر برای راز و نیاز با خداوند باشد.

وی با اشاره به دهم ماه مبارک رمضان سالروز رحلت بانوي بزرگ اسلام حضرت خديجه كبري (سلام الله عليه) به فضيلت هاي اخلاقي ايشان اشاره كرد و افزود: بايد فضيلت اخلاقي این بانوی بزرگ را سر لوحه كار خود قرار دهيم.

ایشان در ادامه گفت: فتنه بزرگي در عالم اسلام، به خصوص در كشور عراق در جریان است. فتنه اي كه از جهات مختلف نياز به تحليل و بررسي دارد و باید متوجه مجريان فتنه باشیم و بدانیم چه كساني و با چه اهدافي در پشت صحنه این جریان قرار دارند.

وی ادامه داد: چيزي كه در عراق به صورت ظاهر ديده مي شود مجموعه ای از گروه های سلفي، تكفيري و حزب بعث عراق است اما اين ها بازيگراني هستند كه از روي جهالت و تعصب و از روي قدرت طلبي اعمالی اینگونه انجام ميدهند ولی پشت صحنه این جريان قطعاً سرويس هاي امنيتي دنياي استكبار و كشور هاي مرتجع منطقه هستند و درصدد به آسیب کشیدن کشورهای مسلمانند.

حجت الاسلام محمدی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: نوع برخورد با اين فتنه مهم است و اولويت برخورد با اين جريان، دولت، مردم و مرجعيت عراق است تا نگذارند بیگانه ای در کشور عراق ورود پیدا کند.

امام جمعه شهرستان مبارکه، اسراف کردن را از نظر شرعي، عقلي و عرفي كار ناپسندي دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال شاهد كاهش نزولات جوي بودیم و شرايط فعلي آب در کشور بحراني است، با صرفه جویی 5 درصدی به خود و کشور کمک کنیم.