امام جمعه مباركه:

به گزارش پايگاه خبري مباركه نا،حجت الاسلام والمسلمين محمدجواد محمدي در خطبه هاي نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با اشاره به نزديكي ماه مبارك رمضان گفت:ماه مبارك رمضان براي عشاق درگاه خداوند تولد دوباره است

وي ادامه داد: مقام معظم رهبري درباره ماه مبارك رمضان تعبيري بسيار زيبا دارند كه حقيقت اين ماه را نشان ميدهند و مي فرمايند:ماه رمضان قطعه اي از بهشت است كه در دنياي سوزان ما وارد شده و فيوضات خود را بر ما وارد كرده.

وي خاطر نشان كرد: اگر حرمت ماه رمضان در جامعه شكسته شد علاوه بر گناه و معصيت، نسل جديد از آموزه ها و دارايي هاي بسيار زننده اي برخوردار خواهند شد.

ايشان مچنين با اشاره به مصادف بودن اين ايام با سالروز شهادت دكتر مصطفي چمران و سوء قصد قرار دادن مقام معظم رهبري در مسجد ابوذر افزود:اراده خداوند بر اين قرار گرفت كه ايشان زنده بمانند و سكان دار كشتي انقلاب اسلامي بعد از رحلت امام عظيم شأن و راحل باشد و اين لطفي است كه خداوند در حق ملت ايران كرده است.

حجت الاسلام محمدي قضاوت و دستگاه قضا را امر خطير و بسيار مهمي دانست كه نقطه اميد هر مظلومي است و اظهار داشت:مسئولان قوه قضائيه زحمات بسياري كشيدند اما تا رسيدن به دستگاه قضاي مطلوب و ايده آل راه طولاني را در پيش داريم.

ايشان در ادامه گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادي تلاش همه ي بخشها و قوا را مي طلبد و در همه قوا دچار ضعف هستيم و آنطور كه بايد و شايد عمل نكردند .مبارزه با مفاسد توقع مردم و مقام معظم رهبري از دستگاه قضاييه است.

وي با اشاره به حوادث عراق گفت:پيوستگي دستگاه غرب و ارتجاع كشور هاي عربي و سيستم هاي اطلاعاتي اسرائيل بحراني را براي كشور عراق به وجود آورده كه مسلما در آينده به ديگر كشور ها هم سرايت خواهد كرد.

وي ادامه داد:اين گروه ها جرياني را به راه انداختند براي تضعيف اسلام و مسلمين و كشور هاي منطقه كه امريكا خوي استكباري خود را بر كشور ها تحميل مي كند.