اگر برپاست امنیت در ایران / بود از خون پاک این شهیدان

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نا، به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز مصاحبه ای صمیمی را با یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس شهردیزیچه انجام داده ایم که بحضورتان عرضه می داریم .

با سلام لطفا خودتان را معرفی کنید ؟
سلام علیکم ابتدا ولادت با سعادت امام حسین (ع) و برادر گرامی ایشان حضرت ابوالفضل(علیه السلام) و همچنین نیمه شعبان ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج الله تعالی) را خدمت همه عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. قدرت الله غلامی هستم از جانبازان 8 سال دفاع مقدس
در دوران جنگ تحمیلی در چه عملیاتی جانباز شدید؟
توفیق این رو داشته ام که در چندین عملیات شرکت کنم، بنده بار اول در عملیات بدر و بار دوم در عملیات کربلای 5 مجروح شدم و هنوز ترکش این جراحت در کتف من هست و دچار آسیب شیمیایی و اعصاب و روان هستم.
در حال حاضر مشغول به چه کاری هستید ؟
در حال حاضر که بازنشسته سپاه پاسداران هستم خداوند توفیق شاعری و شعر سرودن در وصف ائمه اطهار را به بنده عنایت فرموده و برای مناسبت های مختلف مذهبی شعر هایی را سروده ام. که البته دلیل تخلص عارف نیز برای اینجانب به همین دلیل است که در هر کدام از اشعار خود یکی از احادیث و روایات وجود دارد و شعر های بنده بر گرفته از آنها است.
سخن آخر با مسئولین….
انتظار از مسئولین برای جانبازان مختلف است ولی در مجموع توجه به جانبازان بیشتر از این که هست باید باشد چون جانبازان سرمایه های انقلاب هستند و این عزیزان شاهدان زنده ی جنگ تحمیلی هستند امیدواریم که مسئولین و دست اندر کاران کاری کنند که توجه به جانبازان بیشتر باشد .
و در پایان خواسته های من از مسئولین این است که به گونه ای برنامه ریزی کنند که خاطرات افرادی که در جبهه ها بودند و در دل و فکر آنها نهفته شده توسط خود آنها در مدارس، موسسه ها، دانشگاه ها گفته شود که سینه به سینه به نسل های آینده انتقال پیدا کند.

غلامی930315

غلامی930315