مدير كل راه و شهرسازي استان اصفهان با اشاره به بازديد ازچندين پروژه شهرستان مباركه در شهرداري مباركه گفت :

پروژه كنار گذر غرب اصفهان جزو مهمترين پروژه هاي دولت در شهرستان مباركه است. محمودزاده با بيان اينكه در حال حاضر اين پروژه روند پيشرفت مطلوبي را دارد اظهار داشت :در سفرهاي وزير محترم راه و شهرسازي دولت قبلي به استان اصفهان بر پيگيري و تكميل اين پروژه تاكيد شد و اميدواريم تا اواخر سال جاري ترافيك روي اين محور منتقل شود.
وي كنارگذر غرب اصفهان را يكي از پروژه‌هاي مهم راه در استان اصفهان عنوان كرد و گفت: اين پروژه نقش مهمي در حمل و نقل كشور دارد.
مدير كل راه و شهرسازي استان اصفهان كنارگذر غرب اصفهان را به عنوان محور مهمي در كاهش بار ترافيكي شبكه شرياني شمال- جنوب كشور دانست و افزود: با افتتاح اين آزادراه شاهد كاهش بار ترافيكي، آلودگي هوا و تصادفات جاده‌اي شهر اصفهان خواهيم بود.

محمودزاده با بيان اينكه باند دوم محور طالخونچه شهرضا از پروژه هايي ديگري بود كه مورد بازديد قرار گرفت افزود : اين پروژه به زودي مورد بهره برداري رسمي قرار خواهد گرفت .

مدير كل راه و شهرسازي استان اصفهان با بيان اينكه ورزشگاه ۲۲ بهمن مباركه در مركز شهر واقع شده و امكان توسعه آن وجود ندارد اظهار داشت : با توجه به كيفيتي كه اين ورزشگاه داردمقرر شد با پيشنهاد شهرداري مباركه نسبت به جابجايي اين ورزشگاه به مكان ديگري اقدام شود و بتوان از اين محل با كاربري هاي شهري استفاده شود.

مبارکه930312 مبارکه930312 مبارکه930312DSC07436DSC07453DSC07457DSC07465مبارکه930312

منبع: روابط عمومی شهرداری