دستگاه سی تی اسکن بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله (صل‌اله‌علیه‌وآله) بامشارکت مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در شهرستان مبارکه خریداری و در این مرکز راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،رئیس بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله (صل‌الله‌علیه‌وآله) شهرستان مبارکه گفت: دستگاه سی‌تی‌اسکن مولتی‌اسلایس، تنها ابزار تشخیص و درمان مبتلایان به ویروس کروناست که با توجه به فرسودگی تنها دستگاه سی‌تی اسکن موجود در بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله (صل‌اله‌علیه‌وآله)، این بیمارستان نیازمند دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید بود.

دکتر سعید رئیسی‌زاده افزود: دستگاه سی‌تی‌اسکن مولتی‌اسلایس قابلیت تشخیص میزان درگیر شدن ریه مبتلایان به ویروس کرونا را به پزشکان و متخصصان خواهد داد تا نوع درمان براساس تشخیص دستگاه سی‌تی‌اسکن مشخص شود.

وی گفت: ارزش ریالی این دستگاه، ۲۰۰ میلیارد ریال است که شرکت فولاد مبارکه علاوه بر مساعدت‌های گذشته، با تأمین بخشی از هزینه آن، مسئولیت اجتماعی خود در قبال بهبود شرایط و وضعیت شیوع ویروس کرونا را به منصه ظهور رسانده است.

بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله (صل‌الله‌علیه‌وآله) شهرستان مبارکه یکی از بیمارستان‌های تحت سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دارای ۱۱۱ تخت خواب فعال است که نقش مهمی در درمان مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ داشته است.