امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه از بدو تاسیس تاکنون در مسیر راستین مسئولیت اجتماعی گام برداشته است که توفیقات آن نصیب شهرستان مبارکه و استان اصفهان و کشور شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،حجت الاسلام والمسلمین مهدی موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی ضرورت بشر است؛ چراکه بشر موجودی اجتماعی است و طبیعت انسان با مدنیت و اجتماعی بودن عجین است.

وی افزود: انسان بدون تعامل با دیگری نمی تواند زندگی کند و لازمه اجتماعی بودن، مسئولیت پذیری است.

امام جمعه شهرستان مبارکه تصریح کرد: لازمه هر تشکیلات پویا، زنده و فعال این است که به مسئولیت های اجتماعی واقف و نسبت به آن متعهد باشد؛ اقدامی که در شرکت فولاد مبارکه به درستی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه از بدو تاسیس تاکنون در مسیر راستین مسئولیت اجتماعی گام برداشته است که توفیقات آن نصیب شهرستان مبارکه و استان اصفهان و کشور شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: روحیه تعهد به مسئولیت های اجتماعی در تمام سطوح شرکت فولاد مبارکه ساری و جاری است و کارکنان و پرسنل این شرکت گره های اجتماعی را از جامعه می گشایند که از توفیق های این شرکت محسوب می شود.

وی افزود: مدیریت شرکت فولاد مبارکه نسبت به مسئولیت اجتماعی توجه ویژه ای دارد و اقدامات شایسته ای در این راستا انجام شده که درخور تحسین و تقدیر است.