حجت الاسلام والمسلمین موسوی: اجر فعالیت های جهادی فراتر از معامله دنیوی و پاداش آن با خدا است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،در این دیدار که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد در ابتدای جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گروه های جهادی توسط سرگرد پاسدار مجید بهرامی به استحضار امام جمعه مبارکه رسانده شد، بسیج سازندگی در زمینه های محرومیت زدایی،اجتماعی،عمرانی،فرهنگی، کمک مومنانه،تامین جهیزیه و … در سطح شهرستان،استان و کشور فعالیت های شاخص و بزرگی انجام داده است. که همه فعالیت ها به همت بسیجیان و گروه های جهادی به صورت خالصانه و شبانه روزی و بدون مزد و منت انجام شده است. ازجمله حضور گروه های جهادی شهرستان در بحران های سیل و زلزله کشور جهت ترمیم منازل، پخت غذا و… بوده است.

فعالیت گروه های جهادی در زمان کرونا شامل ضد عفونی و گند زدایی، با فعالیت حدود 6000نفر روز از جهادگران بسیجی،توزیع بسته های معیشتی، ساخت و ترمیم 15 منزل از مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره  بهزیستی، و نیازمندان شهرستان،ساخت 2مدرسه در استان سیستان وبلوچستان، ساخت منزل یکی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره در استان چهارمحال و بختیاری گوشه ای از فعالیت جهادگران گمنام شهرستان مبارکه می باشد.

سپس در این دیدار مسئولین جهادی از فعالیتهای خود گزارشی ارائه نمودند و در پایان امام جمعه مبارکه ضمن ابراز خشنودی از فعالیت های صورت گرفته رهنمودهایی به مسئولین جهادی ارائه نمود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اجر فعالیت های جهادی را فراتر از معامله دنیوی دانست و آن را معامله با خدا بیان نمود، وی اظهارکرد: اجر کار جهادی شما شاید در دنیا و دید مسئولین مغفول بماند ولی درآسمانها دیده می شود.

همچنین به مسئولین جهادی گفت: فعالیتهای خود را به صورت گستره به سمع ونظر مردم برسانید که با فعالیت شما آشنا شوند و همچنین در زمینه اشتغال جوانان و فعال سازی کارگاه ها و کارخانه ها نیز بسیج سازندگی بیشتر ورود و اقدامات ویژه انجام دهد.

امام جمعه مبارکه در پایان افزود: در کنار فعالیت های جهادی خود باید شعار سال را اجرایی کنید و قدم موثری در تولید، حمایت از تولیدات داخل و رفع مشکل تولید کنندگان بردارید.

عکاس:مریم احمدپور