جلسه انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان با حضور فرماندار ورئیس مجمع خیرین مسکن ساز استان واعضای این مجمع در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبارکه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،مهندس اصغر هدایت در این جلسه گفت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بابرکت ترین یادگارهای امام خمینی (ره) ، طی چهار دهه منشا خدمات فراوانی در تامین مسکن مستضعفین و محرومیت زدایی بوده است .

فرماندار مبارکه در ادامه با بیان اینکه شهرستان مبارکه جزء ۱۲ مجمع خیرین مسکن ساز استان است ، افزود : در سال ۱۳۹۹ هفتاد مسکن با همت و تلاش اعضای این مجمع در شهرستان ، ساخته شده است که باعث افتخار و مباهات است .

وی همچنین تصریح کرد : بنده از تلاش های اعضا مجمع خیرین مسکن ساز شهرستان تشکر می کنم که توانسته اند با ایجاد یک بستر مناسب ، سرپناهی برای مستضعفین ایجاد کنند .

رییس مجمع خیرین مسکن ساز شهرستان مبارکه نیز در این جلسه گفت : از آغاز فعالیت این مجمع تاکنون ، ۳۵۱ مسکن احداث و یا بازسازی شده است.

روشنی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰۰ متقاضی داریم افزود : بیش از ۴۰ واحد دیگر دردست اجرا واقدام داریم که امیدواریم با اتمام هرچه سریعتر ، آنها را به متقاضیان واگذار کنیم.