روز خبرنگار،فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاشهای صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،مهندس هدایت سرپرست فرمانداری مبارکه در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید “محمود صارمی” به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاشهای صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.
روز خبرنگار یادآور مجاهدت خبرنگارانی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خود را به سرانجام رسانند، خبرنگارانی که به رسالت خطیر خود در عرصه اطلاع رسانی، ایمان دارند و دانستن را حق مردم می دانند و با رعایت اخلاق حرفه ای، با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.
این‌جانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی شهرستان، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه این قشر پویا و پرتلاش در انعکاس اخبار و اطلاعات و رویدادها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی نموده و برای آنان سلامتی و توفیق بیش‌ازپیش مسئلت می‌نمایم.

اصغر هدایت
سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه