حضورپرشور واجتماع امیدآفرین مردم هرهفته درقرارگاه نماز جمعه درواقع اعلام پای بندی به ارزشهای انقلاب وحمایت از دستاوردهای آن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین آمنوا اذا نودی للصلاه من یوم الجمعه فاسعوا الی ذکر الله و ذروالبیع ذالکم خیر لکم ان کنتم تعلمون
(سوره جمعه آیه ۹)
ای کسانی که ایمان آورده ایدچون برای نماز جمعه ندا داده شد به سوی خدا بشتابید و داد وستد را واگذارید ،اگر بدانید این برای شما بهتراست.

نماز جمعه به عنوان مهمترین پایگاه مذهبی و سیاسی، ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) است که نقش به سزایی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در سطح جامعه داشته است.
نماز جمعه مظهر وحدت،همدلی،وفاداری وهمراهی مردم نسبت به نظام اسلامی است،حضورپرشور واجتماع امیدآفرین مردم هرهفته درقرارگاه نماز جمعه درواقع اعلام پای بندی به ارزشهای انقلاب وحمایت از دستاوردهای آن است.تأکید قرآن مجیدوبیانات مکرر معصومین(علیهم السلام) جهت حضور درنمازجمعه بیانگر عظمت این فریضه الهی است.
اینجانب سالروز تاریخی اقامه اولین نماز جمعه در انقلاب اسلامی را به ائمه محترم جمعه شهرستان مبارکه تبریک عرض نموده، امید است که در سایه وحدت، همدلی و همراهی تمامی مسئولان نظام ، بهترین خدمات به مردم که صاحبان اصلی انقلاب می باشند ارائه شود.

اصغر هدایت
سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه